Deres leggetid

Prøver å komme meg i seng langt tidligere enn vanlig, kanskje sånn rundt kl 21. Man drøyer ofte til kl 23-00 om lille er sulten... Så opp og amme rundt 2/3 og 6/7 også sover vi gjerne til 9/10. Så føler egentlig jeg får greit med søvn tilsammen, bare veldig oppstykket da.

I starten, når pappaen hadde permisjon, begynte vi legging rundt kl 23, men fikke gjerne ikke lagt oss til å sove før halv ett-to. Har tatt på pysj og sånt i 20 tiden de siste ukene og begynt å legge tidlig, men det har som oftest endt opp med baby i bæresjal mens jeg dansa rundt i stuen og pappaen sov, værste natten fikk jeg ikke lagt meg før 4! I all denne tiden har hun stort sett sovet godt på morningen så jeg sov gjerne til 11 og fikk da nesten nok søvn. Siste par dagene har sovnet tidlig og ikke våknet og vært hysterisk seinere. I går sov hun fram til jeg la meg og ammet og da sovnet vi begge. Våknet halv 8 i morges pg var uthvilt! første gang på lenge..

Her er det også først rundt kl. 3 han sovner ordentlig, sover da ca 4 timer før amming og bleieskift, tar 1-2 timer før han sovner igjen, sover da ca. 3 timer. Så kan han sove 2- 3 timer til, så hvis jeg har tid, sover jeg også da. Stod opp kl. 14 i dag. :hungover:
Sånn ca samme som her :)

Prøver å legge meg i 7 - 8 tiden, fordi lille ikke sover særlig om natten. Da får jeg jaffal 2 timer før han ikke vil sove mer

Mellom 23 og 1, noen ganger tidligere, men det klarer vi skjelden ;)

Ligger som regel våken til rundt 3 da, lillemann sovner som regel ikke før 2:30-3...
Samme her.. Så vurdere om æ ikke skal legge mæ litt seinere, fordi æ blir sååååå utrolig skuffet over å ikke få sove når æ har tenkt til det. Så bedre å være på stua.. Men vil jo ligge atmed gubben

Blir i 23 tiden og mating i 4-5 tiden må stå opp i 7-8 tiden igjen

Samme her.. Så vurdere om æ ikke skal legge mæ litt seinere, fordi æ blir sååååå utrolig skuffet over å ikke få sove når æ har tenkt til det. Så bedre å være på stua.. Men vil jo ligge atmed gubben

Ja skjønner den, jeg blir like skuffa hver gang den bikker 2. I natt ble det 3:30.. :(

Rundt kl 0000 +/-. Hvor lenge vi sover om morgenen kommer litt an på, men til rundt kl 10 om vi ikke har planer. Står vi opp tidligere, sover jeg en dupp midt på dagen når bebis sover :)

Back
Topp