Deres leggetid

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Når legger dere dere for natta? Som vanlig (altså før baby) og håper på en grei natt? Tidligere enn vanlig?
Sover dere ofte i løpet av dagen?

Jeg begynner å bli stuptrøtt kl 18 liksom, det er jo liiitt tidlig å legge seg da :p
Prøver jo å sove når babyen sover, men det er foreløpig verken lenge eller lett..

Prøver å legge oss i 21-tiden, men blir ofte litt senere. Jenta vår vil ikke sove etter kl 04. Prøver å snike inn en times søvn ila dagen.

Blir stort sett som før, sånn 23-00. Prøver å legge meg litt tidligere, men klokka går asså! Så kommer det litt an på om lille skal ha mat ganske snart eller ikke. Hu får flaske, så det er litt mer styr enn å dra fram puppen i senga :P

Egentlig kl.21, men noen ganger er det for mye som må gjøres før vi kan sove. :/

Blir stort sett i 23-tiden, da har jeg fåttt tatt siste runde med pumping og minsten får mat av pappaen, de holder på lenger enn jeg pumper så jeg legger meg først også kommer han opp med han når de er ferdig med flaska. Da sover vi stort sett til mellom 2 og 3, hvor det er ny runde med pumping, mating og et bleieskift, sover 3 timer igjen også er det ny runde, også sover man til eldste frøkna og samboer starter dagen mellom 6 og 7.
Her er det mating og pumping hver 3. Time døgnet rundt :p

Vi prøver å utnytte det når babyen sover, men sover ikke på dagen :p Legger oss en gang mellom 22-23. Så sover hun 5-6 timer før amming også 3-4 timer etter det igjen :) Så vi får heldigvis nok søvn :)

Mellom 23 og 1, noen ganger tidligere, men det klarer vi skjelden ;)

Ligger som regel våken til rundt 3 da, lillemann sovner som regel ikke før 2:30-3...

Jeg er altfor dårlig på å kom i seng :( det er jo etter kl 20 en får mulighet å gjør ting når man har en 4-åring i tillegg :/
Det beste er jo å legge seg etter at hun har spist kveldsmaten, og det pleier å være i 22-23 tiden, for da blir neste mating i 01-02 tiden, men det klarer jeg aldri. Som regel blir jeg oppe til neste mating...
Men så får jeg uansett tre soveperioder når hun spiser 05, 08 og 11 og sover godt mellom de :)

Prøver 22, da har sambo "vakt i 3 timer sånn at jeg får sove.. men så er det jo hyggelig å være litt med han å! Så nå blir det våken frem til 01 og neste amming:p

Når legger dere dere for natta? Som vanlig (altså før baby) og håper på en grei natt? Tidligere enn vanlig?
Sover dere ofte i løpet av dagen?

Jeg begynner å bli stuptrøtt kl 18 liksom, det er jo liiitt tidlig å legge seg da :p
Prøver jo å sove når babyen sover, men det er foreløpig verken lenge eller lett..
Blitt 20 flere dager, er tidelig, all for tidelig men er helt ferdig da og allerede strukket meg flere timer! Nå la vi oss i 22 tiden før også, så ingen natt mennesker her i hus, men vill gjerne tilbake til 22, for det er også i utgangspunktet veldig tidelig! Søvn tar mye av hverdagen :/

Som regel altfor sent nærmere kl 2 for da har lillegutt akkurat spist og jeg får ca 2 timers søvn før det er opp igjen (spiser fortsatt hver tredje time) :(

Opp 7.30 for å få snuppa i bhg til kl 9 da.

Mellom 23 og 1, noen ganger tidligere, men det klarer vi skjelden ;)

Ligger som regel våken til rundt 3 da, lillemann sovner som regel ikke før 2:30-3...

Her er det også først rundt kl. 3 han sovner ordentlig, sover da ca 4 timer før amming og bleieskift, tar 1-2 timer før han sovner igjen, sover da ca. 3 timer. Så kan han sove 2- 3 timer til, så hvis jeg har tid, sover jeg også da. Stod opp kl. 14 i dag. :hungover:

Her er det også først rundt kl. 3 han sovner ordentlig, sover da ca 4 timer før amming og bleieskift, tar 1-2 timer før han sovner igjen, sover da ca. 3 timer. Så kan han sove 2- 3 timer til, så hvis jeg har tid, sover jeg også da. Stod opp kl. 14 i dag. :hungover:

Akkurat som her! Godt vi er flere ;)

Jeg hoppa over siste soving i dag, fikk gjort masse, men var helt i koma resten av dagen selvfølgelig.... Så enten sover man bort dagen, eller man er man fungerer ikke av søvnmangel. Gleder meg til det snur litt!

Jeg legger meg som oftest før ti. Mini har ikke noe rutiner på søvnen sin enda og jeg kan få alt fra 40min sammenhengende til 3-4timer på natten, så køyer tidlig. Står opp rundt åtte-ni for å få storebror i bhg til kl ti. Gleder meg til mini kan sove i babynest/egen seng og til 5-6 timer sammenhengende søvn.

Blitt 20 flere dager, er tidelig, all for tidelig men er helt ferdig da og allerede strukket meg flere timer! Nå la vi oss i 22 tiden før også, så ingen natt mennesker her i hus, men vill gjerne tilbake til 22, for det er også i utgangspunktet veldig tidelig! Søvn tar mye av hverdagen :/
Legger meg rundt 20 jeg også, men så bruker jeg fort 2 timer for å få henne til å sovne :p helt ferdig rundt 20, og sliter da med å holde øynene åpne!

Eldstesønnen legger seg mellom 20:30 og 21:00. Da har jeg stort sett vært kake siden klokka 19.
Steller mini klokka 21, også pludrer og koser vi litt før hun ammes og sovner. Klokka blir da fort 22:30, og jeg må forberede morgendagen. Når det er gjort, våkner stort sett mini og vil ha mer mat. Da ammer jeg liggende på sofaen og vi sovner der begge to. Vekkes av mannen mellom klokka 00-0100 en gang, og går da og legger oss.

Back
Topp