Hoff det hørtes tungt ut!Legger meg rundt 20 jeg også, men så bruker jeg fort 2 timer for å få henne til å sovnehelt ferdig rundt 20, og sliter da med å holde øynene åpne!
Heldigvis sovner frøkna her fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoff det hørtes tungt ut!Legger meg rundt 20 jeg også, men så bruker jeg fort 2 timer for å få henne til å sovnehelt ferdig rundt 20, og sliter da med å holde øynene åpne!
Sånn ca samme som herHer er det også først rundt kl. 3 han sovner ordentlig, sover da ca 4 timer før amming og bleieskift, tar 1-2 timer før han sovner igjen, sover da ca. 3 timer. Så kan han sove 2- 3 timer til, så hvis jeg har tid, sover jeg også da. Stod opp kl. 14 i dag.![]()
Samme her.. Så vurdere om æ ikke skal legge mæ litt seinere, fordi æ blir sååååå utrolig skuffet over å ikke få sove når æ har tenkt til det. Så bedre å være på stua.. Men vil jo ligge atmed gubbenMellom 23 og 1, noen ganger tidligere, men det klarer vi skjelden![]()
Ligger som regel våken til rundt 3 da, lillemann sovner som regel ikke før 2:30-3...
Samme her.. Så vurdere om æ ikke skal legge mæ litt seinere, fordi æ blir sååååå utrolig skuffet over å ikke få sove når æ har tenkt til det. Så bedre å være på stua.. Men vil jo ligge atmed gubben