I hvilken uke ga det seg? Nå er jeg så lei 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei så grusomt! Spy i tillegg.. uffKvalm enda.. spyr hver dag. 13+0
Helt enig. Jeg føler også at det gjør meg ekstra slapp.Så grusomt at så mange sliter med denne fæle kvalmen.. syns det tar mye av gleden av det hele![]()
Samme her.. og lunta ekstra kortHelt enig. Jeg føler også at det gjør meg ekstra slapp.
Jepp… du er ikke alene!Samme her.. og lunta ekstra kort![]()
Kan godt tenkes at hodepine kommer av for lite vann feks. Det opplever jeg selv.er uke 13+6 og har fortsatt kjempekvalm, brekker meg masse,men kaster heldigvis ikke så mye opp lenger.men sliter mye med hodepine, lurer på om det er fordi man har spist å drukket lite over lengre tid...
nei,det er tungt. kan ikke hive inn på med vann heller,da blir æ bare kvalm igjen...Kan godt tenkes at hodepine kommer av for lite vann feks. Det opplever jeg selv.Ikke en dans på roser dette her altså
men håper det blir bedre snart Oi såpassMed de 3 andre har kvalmen kun sluppet taket i noen uker, i mellom uke 22-23 til 26-28. Så eg er forberedt på det samme nå... kvalmen er til tider veldig gale, mens andre ganger går det bedre
Å ja...Har knapt nok tenkt på at jeg er gravid de siste ukene. Bsre bært kvalm.Vært litt bedre nå de siste dagene, få håper håper håper... Runda uke 11 på fredag.Så grusomt at så mange sliter med denne fæle kvalmen.. syns det tar mye av gleden av det hele![]()