Dere som var kvalme..

13+5 her, fortsatt veldig kvalm og går på både postafen og stemetil, er allikevel som en drøm sammenlignet med første og mer alvorlig hyperemesis..

16+1 i dag, og i går og i dag har jeg nå endelig hatt et par gode dager. Litt uggen fra morgenen, men ikke noe oppkast og letter noe etter jeg har spist feks et eple :) veldig godt å kjenne at det letter litt på nå, så håper det nå er på tur til å snu:Heartred

14+6 og har hatt en dag der det har vært bedre nå. MEN jeg har corona og er ganske dårlig og fryktelig sliten, så vet ikke om kroppen syns jeg har nok og gir meg en pause fra kvalmen mens coronaen står på :hilarious:

14+6 og har hatt en dag der det har vært bedre nå. MEN jeg har corona og er ganske dårlig og fryktelig sliten, så vet ikke om kroppen syns jeg har nok og gir meg en pause fra kvalmen mens coronaen står på :hilarious:

Opplevde det samme! Var kvalm før corona. Fikk corona og første dagen var jeg fryktelig corona-dårlig. Feber, oppkast alt. Men så fikk jeg en hel uke med null kvalme! :D Den kom heftig tilbake da coronaen slapp taket da... Men dette var da jag var i graviduke 9. Så jeg håper det i ditt tilfelle er at du er kommet så langt at du er ferdig med kvalmen! :Heartpink

For min del tror jeg kvalmen begynner å slippe taket nå (er i uke 13, 12+1). Har bare noen timer med kvalme på senkvelden nå. Før var jeg kvalm hele ettermiddag, kveld og halve natten.

Tror kanskje at jeg tør håpe på at det går over nå. Hadde en fin helg forrige helg. Så fire dårlige dager. Så har jeg min tredje bra dag nå. 12+2 i dag. Så bedret seg noe etter jeg bikka 11 uker...

Kvalmen har roet seg siste uken her, er 12+6 i dag :happy: Kan fortsatt bli litt uggen sent på kveldstid om jeg er sliten.

Jeg er også noe bedre *bank i bordet*. 15+1 i dag og har hatt hyperemesis tidligere svangerskap. Men er helt utslitt og får kjempehøy puls bare av å gå opp trappa her hjemme

13 uker og kjempekvalm. Spesielt på ettermiddag og kveldstid.
Hjelper å ligge flatt og å spise…
Kaster ikke opp hver dag, mer innimellom. Det skjer stort sett når jeg har lagt meg- og to minutt etterpå må jeg opp og spy.

sliter mye med lukt! Klarer ikke lage middag! Og er mye jeg ikke orker tanken på å spise eller drikke…

Nå har jeg begynt å ha litt fler gode dager. Er uke 15 i dag. Denne uken tror jeg bare jeg har spydd tre ganger.

Sniker…
Er 19+6 å er fortsatt veldig kvalm.
Med nr 2 så var jeg konstant kvalm til jeg fødte i uke 37, så håper ikke det blir sånn nå oxo

Sniker…
Er 19+6 å er fortsatt veldig kvalm.
Med nr 2 så var jeg konstant kvalm til jeg fødte i uke 37, så håper ikke det blir sånn nå oxo
Uff så grusomt :( er fortsatt veldig kvalm jeg også :( 14+1

Jeg var en av de som var helt ekstremt kvalm og jævlig. Kan melde om at kvalmen gradvis avtok etter ca uke 16. Nå er jeg 19 uker og den er endelig borte! Så det er håp!:happy:

Føler at kvalmen har gitt seg. Gav seg etter jeg bikka 14 uker.

MEN, jeg hoster til jeg brekker meg og spyr... Så... Er fortsatt mye kvalm pga hosten. Jaja. Må vel bli noen gode måneder uten hoste i sommer.

2 dag så og si uten kvalme! Kan kjenne den litt innimellom, men håååper dette varer denne gangen:D

Jeg er så kvalm i dag 15+4. Har vært spykvalm og det er så vanskelig å være på jobb, men jeg jobber i bhg og mange voksne er syke så jeg må bare være her :(

Er 13+6 i dag og fortsatt veldig kvalm. Samboer har jo lest dette om at kvalmen er borte for nesten absolutt alle i uke 12 og lurer på hvorfor ikke det og gjelder meg!!! Så litt godt å lese at jeg ikke er helt unormal. To venninner sa det forsvant i uke 15 og 16 for dem så håper det gjelder meg og..

16 uker og begynner å tro at kvalmen gradvis trekker seg unna nå. *bankibordet* ikke helt.. men snart der tror jeg.

Back
Topp