Dere som var kvalme..

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
I hvilken uke ga det seg? Nå er jeg så lei :hungover::hungover:

Ga seg ca 11+3, kommet tilbake 13+2 ish i rykk og napp.. håper det går over for deg snart ❤️

Det ga seg mye i uke 13 (Og jeg var kvalm 24/7 uten pause. Våknet 3 om natten for å kaste opp. i dag er jeg 14+3 og jeg kan innimellom være kvalm på morningen men det går fort over og hvis jeg blir sulten så blir jeg fortsatt kvalm. Men I dag har jeg ikke vært dårlig i det hele tatt

Jeg har slitt med sterk kvalme helt til nå. Nå er jeg i uke 15. Kalmen har mildnet betraktelig. Men den kan fremdeles komme i bølger og perioder i løpet av dagen. Er drittlei

Trodde det hadde gitt seg så smått. Men kom for fult tilbake i får 11+6 i går. 12 i dag å er så kvaaalm.

Jeg er 15+2 og fortsatt megakvalm. Får væskebehandling nå, så det har gjort at formen er blitt litt bedre. Men kaster fortsatt opp flere ganger om dagen/natten..

Så grusomt at så mange sliter med denne fæle kvalmen.. syns det tar mye av gleden av det hele :(

er uke 13+6 og har fortsatt kjempekvalm, brekker meg masse,men kaster heldigvis ikke så mye opp lenger.men sliter mye med hodepine, lurer på om det er fordi man har spist å drukket lite over lengre tid...

er uke 13+6 og har fortsatt kjempekvalm, brekker meg masse,men kaster heldigvis ikke så mye opp lenger.men sliter mye med hodepine, lurer på om det er fordi man har spist å drukket lite over lengre tid...
Kan godt tenkes at hodepine kommer av for lite vann feks. Det opplever jeg selv. ❤️ Ikke en dans på roser dette her altså

Med de 3 andre har kvalmen kun sluppet taket i noen uker, i mellom uke 22-23 til 26-28. Så eg er forberedt på det samme nå... kvalmen er til tider veldig gale, mens andre ganger går det bedre

Med de 3 andre har kvalmen kun sluppet taket i noen uker, i mellom uke 22-23 til 26-28. Så eg er forberedt på det samme nå... kvalmen er til tider veldig gale, mens andre ganger går det bedre
Oi såpass :( off kjenner at det orker jeg faktisk ikke :p med de andre her så har det gitt seg i 2 trimester. Håper det samme er tilfelle nå :D

Så grusomt at så mange sliter med denne fæle kvalmen.. syns det tar mye av gleden av det hele :(
Å ja...Har knapt nok tenkt på at jeg er gravid de siste ukene. Bsre bært kvalm.Vært litt bedre nå de siste dagene, få håper håper håper... Runda uke 11 på fredag.

Back
Topp