Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ej tok historie eksamen til studiekompetanse. De va muntlig eksamen. Ej fekk om vikingtida å et emne til. Ingen hjelpemidler. Veit du ka slags eksamensform du får?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeg trakk et tema, men om to ting. Første og andre verdenskrig. Du må passe på å snakke veldig spredt om det tema du får om og huske at du må forklare om en stund før hvorfor ting ble som de ble osv.Jeg tok historie som privstist. Fikk en halvtime til å forberede meg på og skrive notat. De notatene jeg skrev da fikk jeg ha med meg inn.
Trakk to emner. Aten og sparta og det store hamskiftet. Så du kan få deler av ett kapittelMen varierer vel fra skole til skole hvordan de utarbeider de muntlige eksamene.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg tok historie som privstist. Fikk en halvtime til å forberede meg på og skrive notat. De notatene jeg skrev da fikk jeg ha med meg inn.
Trakk to emner. Aten og sparta og det store hamskiftet. Så du kan få deler av ett kapittelMen varierer vel fra skole til skole hvordan de utarbeider de muntlige eksamene.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app