LittleMonkey*
Forelsket i forumet
Holder på med fagene jeg mangler for å få studiekompetanse nå og til neste år håper jeg at jeg kommer inn på barnevern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Master i læring i komplekse systemer med fordypning i atferdsanalyse
Så morro, jeg har akkurat startet bachelor i Læringspsykologi med vekt på atferdsanalyse
Går du på hioa eller?
Gikk på HIOA ja, men leverte masteroppgaven i oktober og er ferdig
Så gøy med læringspsykologi! Hva synes du så langt? Kjenner endel som har gått der og de er kjempe fornøyde! Mange har søkt seg rett over på masteren og har ett kjemepgodt grunnlag for dette!
Jeg er vernepleier i bånn og mener selvfølgelig at atferdsanalyse er det eneste rette![]()
Åja, gratulerer så mye
Jobber du relatert til masteren nå, hvordan synes du eventuelt at jobbmuligheten er?
Det er kjempe gøy med læringspsykologi! Har hatt innføring i atferdsanalyse siden slutten av november, og syns det er kjempe interessant og morsomt, så gleder meg til restenNå blir det jo et års permisjon da, men ser veldig frem til å fortsette neste år igjen.
Du gikk først vernepleier, også søkte du deg inn på master i atferdsanalyse med det grunnlaget? Visste ikke at det gikk ann, men det høres ut som en veldig god kombinasjon!