Dere som studerer, hva studerer dere?

Holder på med fagene jeg mangler for å få studiekompetanse nå og til neste år håper jeg at jeg kommer inn på barnevern. 

Sykepleien, går 2. året. 

Datateknikk

Master i risikostyring, er på fjerde året :)

Så morro, jeg har akkurat startet bachelor i Læringspsykologi med vekt på atferdsanalyse :)
Går du på hioa eller?

Gikk på HIOA ja, men leverte masteroppgaven i oktober og er ferdig :)
Så gøy med læringspsykologi! Hva synes du så langt? Kjenner endel som har gått der og de er kjempe fornøyde! Mange har søkt seg rett over på masteren og har ett kjemepgodt grunnlag for dette!
Jeg er vernepleier i bånn og mener selvfølgelig at atferdsanalyse er det eneste rette :p

Gikk på HIOA ja, men leverte masteroppgaven i oktober og er ferdig :)
Så gøy med læringspsykologi! Hva synes du så langt? Kjenner endel som har gått der og de er kjempe fornøyde! Mange har søkt seg rett over på masteren og har ett kjemepgodt grunnlag for dette!
Jeg er vernepleier i bånn og mener selvfølgelig at atferdsanalyse er det eneste rette :p

Åja, gratulerer så mye :)
Jobber du relatert til masteren nå, hvordan synes du eventuelt at jobbmuligheten er?

Det er kjempe gøy med læringspsykologi! Har hatt innføring i atferdsanalyse siden slutten av november, og syns det er kjempe interessant og morsomt, så gleder meg til resten :) Nå blir det jo et års permisjon da, men ser veldig frem til å fortsette neste år igjen.

Du gikk først vernepleier, også søkte du deg inn på master i atferdsanalyse med det grunnlaget? Visste ikke at det gikk ann, men det høres ut som en veldig god kombinasjon!

Åja, gratulerer så mye :)
Jobber du relatert til masteren nå, hvordan synes du eventuelt at jobbmuligheten er?

Det er kjempe gøy med læringspsykologi! Har hatt innføring i atferdsanalyse siden slutten av november, og syns det er kjempe interessant og morsomt, så gleder meg til resten :) Nå blir det jo et års permisjon da, men ser veldig frem til å fortsette neste år igjen.

Du gikk først vernepleier, også søkte du deg inn på master i atferdsanalyse med det grunnlaget? Visste ikke at det gikk ann, men det høres ut som en veldig god kombinasjon!

Jeg jobber som fagveileder i en boveiledertjeneste og bruker atferdsanalyse hver dag og hele tiden. Der er selvfølgelig vernepleierutdannelsen avgjørende for ansettelsen, men jeg får ansvar og lønn etter masternivå. Innenfor helsenorge opplever jeg det som lettest å få jobb med en slik utdannelse, skolenorge kommer etter :) Etterhvert som det blir større og større krav til evidensbaserte behandlingsformer innenfor helse, skole, psykiatri og andre arenaer har vi en kjempe fordel!

Fra starten av var det nok mest vernepleiere som tok mastergraden, nå tar læringspsykologi over :) Vernepleien ved hioa har mye atferdsanalye. Masteren er åpen for alle med treårig høgskoleutdannelse. Jeg har gått med lærere, vernepleiere, sosionomer, folk fra forsvaret osv. Det er spennende med så varierende bakgrunner hos medstudenter!

skal begynne på sosionom utdanningen høst 2013 :D

Går voksen opplæring og tar matte og naturfag nå, og norsk og historie til høsten :)

Markedsføring og ledelse av turismeopplevelser

Oj, ser at nesten alle utdanningene handler om arbeid tett med mennesker :-)

Jeg skal bli førskolelærer :-)

Jeg har akkurat startet master i sosialt arbeid, er sosionom fra før av.

Oj, så mange lærere det var her :D
Jeg holder på med historiemaster (innen historiedidaktikk).. Har ellers norsk og historie og PPU, og har jobbet et par år deltid på videregående mens jeg har studert :)

Går sisteåret på bachelor i vernepleie :)

16.02.14 <3

Back
Topp