Dere som studerer, hva studerer dere?

master i kjemisk oseanografi!
(tilbringer jula med å forstå modellen jeg skal bruke! Artig er det uansett ;))

God jul!

Jeg tar en bachelor i pedagogikk :) Ville egentlig ta bachelor i helseledelse og helseøkonomi, men kom desverre ikke inn.... :(

Kostholdsveileder og veileder i trening og ernæring :)

Studerer for å bli Grunnskolelærer :D

Lar skjebnen bestemme fremtiden vår <3

Okonomi og adm. , har jobbet med det i tre år men vet ikke om jeg vil ta hele bacheloren. Lyst på sosionom egentlig men ligger helle 0,9 studiepoeng under så har ikke sjans ;(

Hei.
er det noen der ute som har tatt eksamen tema for historie før?
Jeg gruer meg veldig, og føler at alt går veldig dårlig.
Jeg har meldt meg på privatist, noen som vet hvordan eksamen foregår, og hvordan det gikk med dere? og noen som vet om hva hjelpemidler jeg kan ta med? kan jeg ta med meg papirer som jeg har skrevet notater om boka jeg har lest?
Det er så lenge siden jeg har gått på skolen og har tatt eksamen, så jeg husker så hvitt litt hvordan.
Med det hadde vert fint om noen her kunne fortelle meg hvordan privatist eksamen for HISTORIE kommer til å bli, så jeg er forberedt på hva som kommer til å skje :)

Veldig stor hjelp om noe kan hjelpe meg :):)

Snart ferdig utdannet som lærer. Har tatt fag og så PPU (Pedagogikk)

Går siste året på vernepleien nå, på sikt vil jeg ta et årsstudium i pedagogikk slik at jeg kan ta master i spesialpedagogikk.

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

Hei.
er det noen der ute som har tatt eksamen tema for historie før?
Jeg gruer meg veldig, og føler at alt går veldig dårlig.
Jeg har meldt meg på privatist, noen som vet hvordan eksamen foregår, og hvordan det gikk med dere? og noen som vet om hva hjelpemidler jeg kan ta med? kan jeg ta med meg papirer som jeg har skrevet notater om boka jeg har lest?
Det er så lenge siden jeg har gått på skolen og har tatt eksamen, så jeg husker så hvitt litt hvordan.
Med det hadde vert fint om noen her kunne fortelle meg hvordan privatist eksamen for HISTORIE kommer til å bli, så jeg er forberedt på hva som kommer til å skje :)

Veldig stor hjelp om noe kan hjelpe meg :):)

Ej tok historie eksamen til studiekompetanse. De va muntlig eksamen. Ej fekk om vikingtida å et emne til. Ingen hjelpemidler. Veit du ka slags eksamensform du får?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Studerer religion og språk. Skal ta bibeltolkning og engelsk til hausten. Håpe ej blir ferdig med eksamen før gulle kjem

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp