Dere som har vært veldig kvalme

Afforrige n? Den fikk jeg i førsten også og det eneste jeg fikk beskjed om er at den ikke skal brukes i siste trimester. De virket ikke på meg, men vet om fler med god effekt!
Jeg bruker prostafen. Fornøyd med de. Gikk på de forrige svangerskap og.

Alt en skal bekymre seg over.. Nå har jeg vrengt meg og ikke fått ned noe på flere dager. Og så når jeg våkner helt fin i dag blir jeg bekymra i stedet for å bli glad. Noen av dere som opplevde å plutselig bli bedre så tidlig (uke 7) ? Er det et dårlig tegn?
Hadde plutselig noen gode dager innimellom ja.. ikke bekymre deg - helt normalt at det svinger!

Alt en skal bekymre seg over.. Nå har jeg vrengt meg og ikke fått ned noe på flere dager. Og så når jeg våkner helt fin i dag blir jeg bekymra i stedet for å bli glad. Noen av dere som opplevde å plutselig bli bedre så tidlig (uke 7) ? Er det et dårlig tegn?

Nyt de dagene du og bruk de til å spise deg opp :)
Noen er heldige der kvalmen slipper tidligere, noen har noen flotte dager innimellom og andre slipper ikke unna en dag. Det er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap :)
Betyr ikke at det er noe galt :)

Her gikk det gradvis bort etter uke 13. Forrige gang gikk jeg til uke 20 før det ble noe forbedring, glad jeg slapp det denne gangen!

Ja jeg merket forbedring i uke 7, for å så bli enda dårligere igjen i uke 8! :-(

Back
Topp