Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan takler man dette i 10 uker? Nå kommer jeg meg ikke på butikken en gang lenger, vet ikke hva jeg skal gjøre Har bare gått en uke enda, føles helt umulig å ha det sånn så lenge...Jeg ble bedre i uke 16-17... Kan blir kvalm fortsatt hvis jeg ikke spiser når jeg blir sulten! Jeg kastet opp 3-4 ganger daglig, så jeg er super happy om dagen det blir nok bedre skal du se!!!
Er det helt ufarlig å ta reisesyketabeletter og kvalmestillende? Det står på pakken at gravide ikke skal ta det, men så får man det av legen likevel..? Skjønner ikke det helt.
Hvordan takler man dette i 10 uker? Nå kommer jeg meg ikke på butikken en gang lenger, vet ikke hva jeg skal gjøre Har bare gått en uke enda, føles helt umulig å ha det sånn så lenge...
Ja, det kan du si! Jeg var helt ødelagt selv. Kunne ikke være på kjøkkenet en gang uten at jeg måtte kaste opp! Hadde noen uhell ute og i bilen.. Spesielt hvis jeg måtte gå i butikken! Jeg ble 50% sykemeldt og er det enda, for det ble rett og slett en veldig stor belastning å gå rundt sånn! I tillegg har jeg en gutt på 2,5 år! Gå til legen å få sykemelding! Det hjelper å slappe av og sove! Det var det eneste som hjalp for meg... Lykke til! Tips: spis pastiller når du kjenner kvalmen... Sukkerfrie selvfølgelig! Det hjelper meg enda!Hvordan takler man dette i 10 uker? Nå kommer jeg meg ikke på butikken en gang lenger, vet ikke hva jeg skal gjøre Har bare gått en uke enda, føles helt umulig å ha det sånn så lenge...