oppriktig type
Andre møte med forumet
ORIGINAL: Bea*
ORIGINAL: oppriktig type
Jeg er for tiden den andre mannen.. og jeg angrer på en måte ingenting, jeg er singel og har ingen å svare for.. mener dere da at jeg gjør en feil her? hun har mann og barn.. men gjør vi noen feil egentlig noen av oss sånn egentlig? er det feil å følge følelser? det føles ihvertfall veldig riktig når vi møtes, snakker sammen, diskuterer osv.. og sexen er et kapittel for seg.. utrolig deilig, rått og lidenskapelig.. ikke noe å utsette på dette.. vi har vært venner lenge før det skjedde noe som helst men hver gang vi har vurdert å kutte kontakten så har kontakten heller blitt mere intensiv.. hva vil dere si er det riktige i en slik situasjon? er ikke lett å være den andre parten på en måte heller.. for man vet liksom aldri helt hvor man står i forhold til noen ting til tider.. og det kan også være rimelig frustrerende... ihvertfall om man ønsker å sees mer... jeg diskuterer gjerne denne situasjonen med noen...
jeg vet også at jeg kan risikere at jeg og blir byttet ut en gang når hun er lei på en måte.. men det trenger ikke skje heller...
Nei synes ikke det er feil å følge følelser,men bør ikke hun avslutte forholdet til sin mann dersom hun har følelser for deg?
skjønner hva du mener , men er ikke jeg som kan avgjøre hva andre mennesker føler er rett.... man får bare se hva som skjer med tiden.. det meste ordner seg her i livet.. kan jo hende personer er redd for noe nytt og føler seg mere sikre der de er selv om det kanskje ikke er noe bedre til tider... tror det er mye å finne ut av for den andre parten også... og hva om partneren til vedkommende ikke vil se at forholdet rakner.. hva skal vedkommende gjøre da... ? ting er ikke lett uansett hva man gjør eller ikke gjør her i livet ...