Dere som har vært den "andre kvinnen"

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Bea*

ORIGINAL: oppriktig type

Jeg er for tiden den andre mannen.. og jeg angrer på en måte ingenting, jeg er singel og har ingen å svare for.. mener dere da at jeg gjør en feil her? hun har mann og barn.. men gjør vi noen feil egentlig noen av oss sånn egentlig? er det feil å følge følelser? det føles ihvertfall veldig riktig når vi møtes, snakker sammen, diskuterer osv.. og sexen er et kapittel for seg.. utrolig deilig, rått og lidenskapelig.. ikke noe å utsette på dette.. vi har vært venner lenge før det skjedde noe som helst men hver gang vi har vurdert å kutte kontakten så har kontakten heller blitt mere intensiv.. hva vil dere si er det riktige i en slik situasjon? er ikke lett å være den andre parten på en måte heller.. for man vet liksom aldri helt hvor man står i forhold til noen ting til tider.. og det kan også være rimelig frustrerende... ihvertfall om man ønsker å sees mer... jeg diskuterer gjerne denne situasjonen med noen...

jeg vet også at jeg kan risikere at jeg og blir byttet ut en gang når hun er lei på en måte.. men det trenger ikke skje heller...

Nei synes ikke det er feil å følge følelser,men bør ikke hun avslutte forholdet til sin mann dersom hun har følelser for deg?

skjønner hva du mener , men er ikke jeg som kan avgjøre hva andre mennesker føler er rett.... man får bare se hva som skjer med tiden.. det meste ordner seg her i livet.. kan jo hende personer er redd for noe nytt og føler seg mere sikre der de er selv om det kanskje ikke er noe bedre til tider... tror det er mye å finne ut av for den andre parten også... og hva om partneren til vedkommende ikke vil se at forholdet rakner.. hva skal vedkommende gjøre da... ? ting er ikke lett uansett hva man gjør eller ikke gjør her i livet ...

Jeg er nok et lett bytte når jeg er stormforelsket,kommer min drømmemann og vil ha meg da så er all fornuft et saga blott. Selvfølgelig får jeg skyldfølse og er på ingen måte stolt etter å ha kommet til meg selv. Takk og lov så er ikke dette no e som har skjedd ofte i mitt liv!,og den eneste i gangen det har skjedd i mitt voksne liv så var dama til "dusten" hans "andre kvinne" da vi hadde et forhold så ga nok litt faen bare av den grunn...

Jeg antar at dere som leser dette tenker "hvorfor i alle dager rota du det borti han IGJEN!?!" Fordi jeg var hodestups forelsket [X(] Og det er et mirakel i seg selv.

Nei, angre ikkje.
Va ikkje eg som va i ett forhold, eg va singel eg. At damå hans ikkje klarte å holda han i sjakk og tilfredstilla han nok, va og e fortsatt ikkje mitt problem.

Og nei, eg kunne aldri tenkt meg å blitt samen med han, det handla kun om sex.

Helt til nå har jeg aldri skjønt de som har vært utro, tilgitt en utro ektefelle/kjæreste eller vært "den andre", men nå har jeg kommet i en situasjon hvor jeg skjønner det så utrolig godt!!
Skjønner at det går an - og jeg skjønner også at det faktisk går an at utroskap kan redde et ekteskap, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle skrive, men jeg gjør faktisk det.

Tror man må se an situasjoen veldig, og ingen situasjoner er like heller.

Skjønner ikke hvorfor dere preiker om at damer ikke tilfredstiller mannen.
For min del har jo ikke dette noe med sex å gjøre.
Ting kan være vanskelig, og det kan være vanskelig å komme seg ut av et forhold.

Når noen tyr til utroskap så er det noe som mangler, men dette trenger jo ikke å være den andres feil eller mangler?!
Av og til er man bare ikke rett for hverandre, og det betyr jo ikke at man har gjort noe feil, som da ender opp med utroskap.
Kan føles trygt og godt å være der man er, og noe nytt kan føles skummelt, selv om man har behov for det.
Her mener jeg at pose og sekk prinsippet kommer inn..
Alle mennesker vil ha i pose og sekk, men vi har forskjellige behov og måter for å få det...

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Ting kan være vanskelig, og det kan være vanskelig å komme seg ut av et forhold.

Når noen tyr til utroskap så er det noe som mangler, men dette trenger jo ikke å være den andres feil eller mangler?!
Av og til er man bare ikke rett for hverandre, og det betyr jo ikke at man har gjort noe feil, som da ender opp med utroskap.
Kan føles trygt og godt å være der man er, og noe nytt kan føles skummelt, selv om man har behov for det.
Alle mennesker vil ha i pose og sekk, men vi har forskjellige behov og måter for å få det...

Han sa jo te meg at hu ikkje gjorde det, derfor.
Han sa at hu va heilt tørrlagte og at det blei misjoner ein gang i halvåret.

Og eg gadd ikkje å starta någe psykologipiss om at det sikkert ikkje bare va derfor. Kem gidde vel det.

ORIGINAL: tintin87

Han sa jo te meg at hu ikkje gjorde det, derfor.
Han sa at hu va heilt tørrlagte og at det blei misjoner ein gang i halvåret.

Og eg gadd ikkje å starta någe psykologipiss om at det sikkert ikkje bare va derfor. Kem gidde vel det.

Var ikke ment direkte til deg, men til alle og som et svar på tråden...
Hvordan du har det i ditt utroskap forhold kan jeg ikke uttale meg om, jeg kan bare snakke av min erfaringer.
Om man har ett bra forhold i utgangspunktet, så blir det ikke misjonær 2 ganger i året!

Hvordan du har det i ditt utroskap forhold kan jeg ikke uttale meg om, jeg kan bare snakke av min erfaringer.
Om man har ett bra forhold i utgangspunktet, så blir det ikke misjonær 2 ganger i året!

Nei, men eg svarte.
Det e nettop derfor eg ikkje har dårlige samvittighet, fordi eg meine fullt og bestemt at det e de to som e i ett forhold som har ansvaret for det forholdet.

Men når det e sagt, kunne aldri tenkt meg å gjort någe sånt igjen.

ORIGINAL: tintin87

Nei, men eg svarte.
Det e nettop derfor eg ikkje har dårlige samvittighet, fordi eg meine fullt og bestemt at det e de to som e i ett forhold som har ansvaret for det forholdet.

Men når det e sagt, kunne aldri tenkt meg å gjort någe sånt igjen.

Dårlig samvittghet nei.. Hvorfor det?
Er jo ikke du som har gjort noe galt.
Som jeg har skrevet i tråden her før så har jeg opplevd å bli bedratt.
Men jeg har aldri sagt et ord til den andre jenta.
Er jo ikke hun som gjør noe galt, var jo xen min det.
Jeg gikk faktisk å takket henne et par år senere [8D]

Jeg gikk inn i det med full vitende og vilje [X(]

Vi hadde begge samboere og var kolleger, ville ikke at noen av de skulle vite noe, for dette var
kun oppmerksomhet og sex for meg..  Det var han som trakk seg unna til slutt, og jeg
flyttet da fra min samboer for noe sa meg at dette var feil [8|] 

Så noe dårlig samvittighet hadde jeg aldri, tenkte ikke engang tanken på samboeren hans eller min,
dette var vår greie! Jeg elsket oppmerksomheten hans for det var lenge siden noen hadde
sett på meg med "slike" øyne [:-]

Møtte min nåværende mann etter denne episoden, og har aldri følt behov for å gjøre lignende
sprell igjen!!! Denne historien er fra 1997 da, så kan jo si at jeg har blitt litt eldre og fornuftig siden da.

Fort gjort sier bare jeg, og verden er ikke A4 eller svart/hvit.

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Sandradee*

ORIGINAL: trekløver`n

ORIGINAL: Dollface

lett å sitte på sin høye hest når man ikke vet hele historien vettuh [;)]

jeg ble lovet skilsmisse.. når man er forelsket så tror man på det..

Joda, jeg drar ikke alle under èn kam. Men du skjønte vel greia? Dersom du ble lovet skilsmisse, burde du jo ha stoppet forholdet frem til han faktisk skilte seg. Hvis du hadde et forhold til han mens han var gift, i en stund, da er det du som er slem.

Det er jo litt drøyt å si syntes jeg!
Finnes i grunn ingen unnskyldning for å ha et forhld til en som har dame..
MEN det er jo faktisk HAN som er i et forhold das, det er HAN som er slem vil nå jeg si!

Jeg vil si at begge er slemme dersom begge vet hva de gjør. For det ER slemt. Selv om det ikke er en skreven regel, så er det slemt.

det er ikke nødvendigvis å være slem.
mest sannsynelig det å være menesker. er man oppi det så er det litt vanskeligere å se enn for andre som står utenfor[&:]
de skjønner nåkk selv va som er greia når de får det på avstand. som da er som regel etter forholde har blitt avsluttet o.l

jeg har aldri hatt et forhold med noen som har vært opptatt..

her gav jeg beskjed til dama hans..Skjedde bare 2 ganger, fikk så dårlig samvittighet, at jeg fortalte det til henne..Men hun trodde meg nok ikke helt til å begynne med..

Back
Topp