Dere som har vært den "andre kvinnen"

• Trådstarter Trådstarter Waxi
  • Opprettet Opprettet
W

Waxi

Guest
Dere som sier at dere har vært "den andre kvinnen" Altså hatt et forhold til en mann som allerede var gift/kjæreste med en annen dame (som han kanskje til og med hadde barn med)
Jeg syns noen virket til å synes det var helt ok. "Jepp.. opp til flere ganger[X(]".
Skammer du deg ikke over det?

Burde ikke kvinner støtte hverandre opp og heller SI IFRA til dama som faktisk blir bedratt?
Uansett hvor kjekk han er. Er han verdt det? Er han verdt DEG? Han har vært utro mot kona si for å være sammen med deg. Så det er tydeligvis en mann som KAN være utro. Sannsynligheten for at han kommer til å være utro mot deg når han er lei av musa di, er stor

Jeg spyr av slike damer. Eneste grunnen til at de stopper forholdet er "han ligger med kona si, og det sårer meg"

Selv ville jeg ha følt meg skitten. Jeg ville følt meg totalt hore.
Jeg har aldri blitt bedratt, men jeg kan bare tenke meg hatet jeg ville hatt mot den andre kvinnen. Jeg ville hatet henne like mye, ja kanskje til og med MER enn samboeren min.

Jada, det finnes disse tilfellene hvor dama ikke viste at mannen hadde en familie. Men da hadde jeg også følt meg flau. Flau over å ikke klare å forstå. Flau over å bli lurt.

Æsj, jeg syns det er motbydelig kvalmt!

jeg hadde skammet meg noe helt forjævlig hvertfall[:-]

og du aner ikke hvor mye jeg hater xen min's "andre"... !

som sagt jeg gjorde det en gang da jeg var 16... ble ingen oppfølger for å si det slik... mange sier at de ikke gjør noe galt det er jo mannen som gjør det, men jeg synes virkelig man gjør noe galt når man spriker beina for annen dames eiendom...

ORIGINAL: veteran

som sagt jeg gjorde det en gang da jeg var 16... ble ingen oppfølger for å si det slik... mange sier at de ikke gjør noe galt det er jo mannen som gjør det, men jeg synes virkelig man gjør noe galt når man spriker beina for annen dames eiendom...

16 er nesten tilgitt.. hehe, med mindre han hadde kone og barn og du viste det da..[8|]

Jeg viste ikke om det før han sa han hadde flyttet..
Og fortalte han hadde flyttet fra kjæresten sin..
Var ikke SÅ alvorlig at jeg føler meg dum som ikke viste det...
Å være kjempe betatt gjør blind har jeg i allefall lært!

lett å sitte på sin høye hest når man ikke vet hele historien vettuh [;)]

jeg ble lovet skilsmisse.. når man er forelsket så tror man på det..

'
ENIG![X(]

Min samboer hadde kjæreste da han traff meg, han gjordet det ganske fort slutt med hun andre da og de så vel ikke akkurat fremtiden sammen etter hva jeg har skjønt. Nå har vi vært sammen i snart 10 år, har 2 barn og skal gifte oss, så ikke angrer jeg heller.

ORIGINAL: Dollface

Joda, jeg drar ikke alle under èn kam. Men du skjønte vel greia? Dersom du ble lovet skilsmisse, burde du jo ha stoppet forholdet frem til han faktisk skilte seg. Hvis du hadde et forhold til han mens han var gift, i en stund, da er det du som er slem.

og bare sånn tillføyer... for de som opplever at mannen man harver på velger å gå fra kone og kanskje barn for deg, er dere ikke redd for at episoden skal gjenta seg`??

ORIGINAL: trekløver`n

Joda, jeg drar ikke alle under èn kam. Men du skjønte vel greia? Dersom du ble lovet skilsmisse, burde du jo ha stoppet forholdet frem til han faktisk skilte seg. Hvis du hadde et forhold til han mens han var gift, i en stund, da er det du som er slem.

Igjen.. når man er forelsket ser man ofte ikke lenger enn sin egen nesetipp.
Kanskje vanskelig å forstå hvis man ikke har vært head over heels-forelsket [;)]

Forøvrig "sladret" jeg til henne etter at det var avsluttet.

Nei, så aldeles ikke. Ikke meg som var utro, ikke meg som tok det valget. Hva mannfolk velger å gjøre, er opp til dem.. Så det..
Om sambo hadde vært utro, hadde jeg blitt sint på han, ikke den andre..

og bare sånn tillføyer... for de som opplever at mannen man harver på velger å gå fra kone og kanskje barn for deg, er dere ikke redd for at episoden skal gjenta seg`??

Jeg må bare legge til hvor lite attraktivt det høres ut..... at en mann drar fra hele familien sin for å ligge med deg..[8|]

16 er nesten tilgitt.. hehe, med mindre han hadde kone og barn og du viste det da..[8|]

nei i utgangspunktet visste jeg ikke at de var sammen egentlig... men man er 16 år hender man gjør mye dumt... hun gikk på en annen high school enn oss så jeg så henne aldri... for meg kunne hun like gjerne vært fiktiv...

ORIGINAL: alice_

Nei, så aldeles ikke. Ikke meg som var utro, ikke meg som tok det valget. Hva mannfolk velger å gjøre, er opp til dem.. Så det..

har du opplevd utroskap?[:D]

Det er jo litt drøyt å si syntes jeg!
Finnes i grunn ingen unnskyldning for å ha et forhld til en som har dame..
MEN det er jo faktisk HAN som er i et forhold das, det er HAN som er slem vil nå jeg si!

For min egen del,så må jeg få si at jeg verken hadde et forhold til han,han var heller ikke gift eller hadde barn..
Var en ONS men jeg visste han hadde dame..
Sååee..
[X(][X(]

ORIGINAL: alice_

Så du sier rett og slett at du ikke har evnen til å vise sympati? Du hadde ikke hatt dårlig samvittighet når du VISTE at dama til elskeren din trodde hun hadde funnet den perfekte mannen, la planer for livet osv?

Jeg hadde nok blitt like sint på begge to, om hun viste at han var sammen med meg såklart[;)]

Er ingen unnskyldning dette. Men han ble fysisk mishandlet i forholdet. Eg har kjent han siden eg var 17 år. Eg hjalp han først som en venn og så gikk det lengre. Og hjalp han gjøre det slutt uten att noen ble skadet.

ORIGINAL: Sandradee*

Det er jo litt drøyt å si syntes jeg!
Finnes i grunn ingen unnskyldning for å ha et forhld til en som har dame..
MEN det er jo faktisk HAN som er i et forhold das, det er HAN som er slem vil nå jeg si!

Jeg vil si at begge er slemme dersom begge vet hva de gjør. For det ER slemt. Selv om det ikke er en skreven regel, så er det slemt.

Back
Topp