Jeg synes selv jeg hadde en veldig fin fødsel!
Jeg var på kontroll hos jordmor 2 uker før termin, jeg nevte at det hadde vært litt lite liv, og hatt litt sterke kynnere som kom og gikk. Ble sendt til sykehuset på sparketest, og hadde visst rier

Trodde det bare var kynnere jeg da!
Ble lagt inn, men det tok hele 3 dager der.. med mye gå'ing i trapper, turer ut, osv på sykehuset før det hele starta. Hadde 3 cm åpning da jeg kom inn forresten. Så for min del synes jeg tiden gikk saaakte, fikk ikke sove heller! Så jeg fikk til slutt en morfinsprøyta i låret av jordmora som skulle få meg til å sove og få kroppen til å slappe skikkelig av.. Våkna på morningen av at hele senga var våt, vannet hadde gått, hehe!

Så fra vannet gikk til hun var hun ute det 12 timer. Fikk epidural, (takkgud!!!!!!), for det var ikke før den siste halvtimen åpningen gikk fra 3 cm til 10 cm :O Så er så glad jeg hadde fått epiduralen, for det var ille på slutten der, etter så lenge på sykehus med rier, så var jeg ganske utslitt fra før.
Da jeg fikk ENDELIG lov å presse så gikk det vel 20 min, så var hun ute! Det var såå deilig å være ferdig, ubeskrivelig følelse! Og alle smerter glemt med engang hun var på brystet <3