Dere som har barn fra før:

Min gutt kom 9 dager etter termin og det synes jeg var veeeldig lenge å vente, var så sikker på at han skulle komme noen dager før termin. Fikk litt hjelp av akupunktur og nøyaktig 12 timer barna det løs.
 
Med støresøster ble jeg satt i gang pga høyt blodtrykk og hun kom da 9 dager før termin, med lillebror gikk jeg 10 dager over termin.
 
Nr 1. kom en dag før UL-termin (nesten to dager, fødte halv to på natta).
Nr 2. kom en dag etter UL-termin.
Kanskje jeg føder PÅ UL-termin denne gangen? :-)
 
Første: fødte dagen før terminen. våknet kl 8, vannet gikk 0810. han var ute kl 12. Hadde ikke antydning til fødsel før kl 0800.

Andre: ble satt i gang 3 uker før terminen, pga bekkenløsning. tok vannet kl 9. og kl 13 var han ute.

Håper denne fødselen går like kjapt
 
snuppa her kom 41+0. synes i grunn det var lenge nok jeg, så satser på at dette svangerskapet i det minste ikke blir noe lengre enn det.
 
7uker før. Men hun ble født med en misdannelse hvor det gjerne forventes tidlig fødsel, men ikke så tidlig :)
 
Her kom den førstefødte som en kule en mnd før termin, dvs. styrtfødsel. Rakk knapt å komme meg til sykehuset som er 30 min unna.. Litt bekymret for at denne kan blir født på badegulvet eller i bilen...:S
 
Med forgie mann hadde jeg termin 21. Desember og alt startet da, men han kom ikke før den 22. Desember. Så jeg regner ham som at han er født til termin:)
 
Her kom gullgutten 11 dager over termin. Var ganske drittlei på slutten, og møtte på en ufyselig jordmor på overtidskontrollen. Men selve fødselen ble en god opplevelse! (Dvs. jeg har glemt hvordan det egentlig var :p) Forbereder meg på overtid denne gangen også...
 
Tre dager etter. Vannet gikk på termin men fikk ikke rier. Ble satt i gang men endte med hastekeisersnitt
 
Fødselen ble satt i gang i slutten av uke 36, så jeg vet ikke når han ville kommet hvis han kom av seg selv.
 
Fødte ei uke før termin....:) 
 
4 dager på overtid. Da hadde jeg allerede holdt på i flere uker med alle kjerringråd og alt for å komme igang..
 
Nummer 1 kom på termindagen og nr 2 kom 6 dager før. Håper jeg slipper å gå over denne gangen også :)
 
hadde termin 10.oktober. begynte å kjenne at det var i gang i 4 tida på morgenen den 12. men han kom ikke før 14.33 dagen etter, altså den 13. så jeg har en 2 åring i hus i dag <3 kos <3
 
Nr. 1 kom 3 dager etter termin, i 5 timer fra 1. rie av, med bare 5 minuter pressrier.
Nr. 2 kom 5 dager etter termin, i 4 timer fra 1. rie av, med ca. 10 minuter pressrier.

Gjett om jeg er spent om det blir en rask fødsel igjen, jeg hadde nesten ikke tid å puste inimellom!
 
min førstemann kom 2 dager etter termin og andremann kom 6 dager før termin. 28 timers fødsel med førstemann og 5.5 timer med andremann.
 
min førstemann kom 2 dager etter termin og andremann kom 6 dager før termin. 28 timers fødsel med førstemann og 5.5 timer med andremann.
 
min førstemann kom 2 dager etter termin og andremann kom 6 dager før termin. 28 timers fødsel med førstemann og 5.5 timer med andremann.
 
Back
Topp