Dere som har barn fra før:

babymama81

Elsker forumet
Fødte dere på termin, før eller etter???
Hos meg gikk vannet på termin og han kom 2 timer over midnatt dagen etter. Så det var jo bare to timer på "overtid"
 
Det må jeg bare si først, jeg hadde en fantastisk fødsel!! Gikk ca ti timer fra første antydning til rier til han var ute!! Pressrier i halvannen time, da men, det er glemt!
Så bare gleder meg til neste gang!

Så til spørsmålet ditt:
Han kom dagen før termin, 16.47, så i grunn bare noen timer før termin da =)
 
vannet mitt gikk litt og litt, så lite at jeg ikke la merke til det før jeg var på en sjekk på sykehuset, så da ble jeg satt igang, og jeg var akkurat 37 eller 38 uker da han ble født :) Veldig grei fødsel! Håper jeg slipper å gå heeelt til termin denne gangen og :D
 
Vannet mitt gikk 3 dager før termin, men jeg lå med rier og vondt i 24 timer før
snuppa kom til verden. I dag er det faktisk nøyaktig 3 år siden.
 Har 3 åring i hus i dag <3
 


~lille nr 2~ skrev:
Vannet mitt gikk 3 dager før termin, men jeg lå med rier og vondt i 24 timer før
snuppa kom til verden. I dag er det faktisk nøyaktig 3 år siden.
 Har 3 åring i hus i dag <3



Gratulerer så mye med 3 åringen. Min blei 3 i juli :-) morsom alder!!!
 
Jeg fødte 1 uke føre termin. Helt fantastisk!
 
Jeg fødte 1 uke på overtid. Helt greit egentlig, det:) Litt kjedelig på slutten, men jeg tenker (og tenkte) at det skjer når det skjer.

Det verste var nesten at jeg holdt på å tippe over den magiske grensa 1. september
 
Jeg fødte 6 dager før termin:)
 


~lille nr 2~ skrev:
Vannet mitt gikk 3 dager før termin, men jeg lå med rier og vondt i 24 timer før
snuppa kom til verden. I dag er det faktisk nøyaktig 3 år siden.
 Har 3 åring i hus i dag <3



Gratulerer så mye med 3 åring:)
 
2 dager over termin :)
 
Jeg fødte til termin, men første gang gikk jeg en uke over termindato og den andre ble født dagen etter UL-termindato, på min menstermindato :) 
 
Jeg fikk jenta mi 5 uker for tidlig. Vannet lekket uten at jeg fikk rier, ble satt i gang dagen etter. Endte med hastesnitt... men alt gikk jo strålende :D
 
Riene startet og gullet kom 6 uker før termin, Håper jeg klarer å gå litt lenger denne gangen, selv om alt gikk veldig bra:)
 
Vannet gikk 12 dager før termin. Riene startet ikke ordentlig av seg selv, så ble satt på drypp. Snuppa ble født 11 dager før termin :-) Hadde hele tiden på følelsen at hun skulle komme før og det stemte faktisk. :-)
 


~lille nr 2~ skrev:
Vannet mitt gikk 3 dager før termin, men jeg lå med rier og vondt i 24 timer før
snuppa kom til verden. I dag er det faktisk nøyaktig 3 år siden.
 Har 3 åring i hus i dag <3



Grattis med 3-åringen!
Jeg fødte 4 dager etter termin, og hadde menstermin 17 dager før ul-termin igjen så jeg var rimelig klaaaar da det endelig skjedde ;) Var på sykehuset 3 dager etter termin og ble strippet og jeg er overbevist om at hvis ikke hun hadde gjort det så hadde det tatt uendelig mye lenger tid... Kjente med én gang at ting kom igang :)
 
Måtte bli satt i gang 2 uker over termin, NEKTER å gå så lenge denne gangen, det resulterte i at både jeg og ungen var utslitt....
 
han kom 13 dager før termin;)
 
Tulla kom 6 dager før termin. En kjempe fin fødsel, lå i badekar fra jeg kom (etter klyster og x-antall do-runder da..) til tulla var kommet til verden. Håper at alt går like fint denne gangen <3 Begynte å kjenne at ting var på gang ca15t før hun kom. De siste 6-7t var vonde, men selve "fødselen" (fra jeg kom på sykehus m/ 6cm åpning) tok bare 3t :D
 
Hun kom 19 dager før termin   Håper jeg føder litt før denne gangen også, blir jo så uendelig utolmodig på slutten
 
Vår gullgutt kom 11 dager over termin. Det var litt kjedelig å vente, men da han kom var det verdt hver eneste ventedag emoticon Håper jo jeg slipper å vente like lenge denne gangen...
 
Back
Topp