Dere som har barn fra før:

8 dager på overtid, og prinsessa ble tatt med vakuum etter at riene ikke vill fungere mer. fødselen tok mellom 8-10 timer. kom til verden 03.57;) 

 
Jeg ble satt i gang to dager før termin, men det var en langsom prosess.. Tre dager tok det før han var ute.. Håper det blir litt kortere prosess neste gang..
 
Jeg lå med rier i 4 døgn å ble satt igang til slutt, og jeg fødte 1 uke før termin :)
 
Fødte 2 dager etter UL termin (ble satt i gang til UL termin), og 24 dager etter menstermin. Godt hun ikke kom senere, for det viste seg visst at jeg hadde rimelig rett ang termin! 
 
6 dager over termin. 6 laaange dager var det ;) Var så forberedt på å få før temin, siden søstera mi fikk alle sine 3 før termin. Så det var ikke lurt av meg.
 
min førstemann kom 2 dager etter termin og andremann kom 6 dager før termin. 28 timers fødsel med førstemann og 5.5 timer med andremann.
 
han måtte plutselig taes med ks uke 37+0. hadde naturen gått sin gang tror jeg han hadde kommet i senest iløpet av uke 38
 
Hiii . Oliver kom 1 dag før termin så var veldig fornøyd med det =) brukte hele 74 timer på fødselen regnet ut  etter vannet gikk, så han brukte noen dager på å komme seg ut.
 
Han kom 6 dager før termin :)
 
Jeg fødte 9 dager før termin. (selv er jeg født 9 dager før) :). 
fødselen varte i 24 timer. Veldig hardt, men rart hvor fort vi glemmer! :)
 
Jeg fødte 9 dager før termin. (selv er jeg født 9 dager før) :). 
fødselen varte i 24 timer. Veldig hardt, men rart hvor fort vi glemmer! :)
 
jeg fødte 18 dager før termin. Håper jeg er like heldig med både når jeg føder og med selve fødselen som sist:)
 
Jeg fødte dagen før termin ;) Håper jeg slipper å gå overtid denne gangen også :)
 
Back
Topp