Dere som er opptatt av neglelakk!

En tråd i 'Klær, sko, mote, velvære, hudpleie og kosmetikk' startet av Klatremus Lillemann, 18 Jul 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Helt klart :D Skal til syden nå snart, og det værste jeg ser er tånegler uten neglelakk, så de skal faktisk bli hvite ;)

2. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ja jeg har nok litt å styre med ;-)

• Liker Liker x 1
  3. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ja de må jeg kanskje også ta :-o
    Men vi skal bare til Danmark, og hvis været der er som her så blir det vel sokker og sko på :p

4. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Hehe ja huffa meg, vurderer nesten å lete fram vintertøyet igjen :rolleyes::rolleyes:

5. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Så ille er det ikke kanskje, men jeg hadde bukser på i dag:-o

6. Beckymams Just keep swimming Marsmellows-15 Februarlykke 2015

Lys rosa og mint!

7. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Her er det desverre sånn :(

8. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Bruker mest blank neglelakk.
    Svart og sjøgrønn bruker jeg også endel.

9. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

Lys rosa (blank, ikke matt) og blank med litt hvitt shimmer i.

Det er de to jeg bruker mest.

10. Thaliz Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Svart, rosa, vinrød, lilla, brun, blå og turkis :)

11. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg drev mye med mønster før jeg ble gravid. Dotting, stamping, water marble, striping tape og gradient. Da jeg ble gravid klarte jeg ikke lukten :( og nå har jeg ikke tid til annet enn vanlig lakking. Men det går seg til, og da skal jeg fortsette lakkingen altså :D
    Har du prøvd holo lakker før? De er ganske stilige.

12. Konduktørfrua Flørter med forumet

Lilla, brun, pastell grønn. Den brune med litt skimmer i liker jeg nok aller best. Bruker dog ikke neglelakk så ofte. ☺️

13. Mrs b Forumet er livet VIP

Rød, mørk lilla, plommefarge ( til tær året rundt)
    Pudder rosa, sølv glitter,nude, fransk ( på fingrer pret rundt)bruker en del mørkt på fingrer på vinterstid og.

14. Hannus Elsker forumet Januarskatter 2015

Blank og rosa. Tror jeg har alle nyanser av rosa man kan få.. :p

15. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Gradient har jeg også prøvd Ja :-D
    Hva er holo -lakk?

16. Boblefrua Forumet er livet

Coral, turkis, blå, lyslys rosa og plomme må jeg alltid ha.

17. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Skjønner jeg må ha en lys lys rosa også ja ;-)

18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Holo lakker er lakker som skinner i solen. Prøv å se om du finner en video på Google. Her er ett bilde ImageUploadedByBV Forum1437320675.100064.jpg de er ganske kule :)
    Sjekk ut ebay for alt av neglestæsj som du ønsker deg. Er veldig mye billig :D

19. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Oooo, kult :-D
    De må jeg sjekke ut :-D

Tja, jeg er allergisk mot ebay :p
    Men har sett de har mye fint Ja ;-)

Fikk tak et dotting-verktøy på body shop faktisk. Og så fant jeg en video på YouTube der man kan lage sine egne både av dotting-verktøy og pensler ;-)
    Så skal se hva jeg har av pensler å avse til å lage en pensel jeg kan lage striper med ;-)

20. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Haha ok, da skal jeg ikke foreslå ebay :D Men du kan bestille en del fra norwaynails.com. Både lakker og ting til nail art.
    Har du prøvd stamping? Det er også ganske kult :)

Del denne siden