Dere som er opptatt av neglelakk!

Helt klart :D Skal til syden nå snart, og det værste jeg ser er tånegler uten neglelakk, så de skal faktisk bli hvite ;)
Ja de må jeg kanskje også ta :-o
Men vi skal bare til Danmark, og hvis været der er som her så blir det vel sokker og sko på :p
 
Lys rosa (blank, ikke matt) og blank med litt hvitt shimmer i.

Det er de to jeg bruker mest.
 
Da er jeg ikke helt ute :p

Har hvit, mint, blå (litt sånn frisk farge), rosa, burgunder, nesten gjennomsiktig hvit og en nesten bronse/beigeaktig.

Må ha meg svart iallefall, og så får jeg se hva de har. Trenger noen som går ton-i-ton med de jeg har tror jeg...

Lakker dere helt "vanlig" eller lager dere noe mønster eller noe?

Er veldig glad i mintfargen, den og hvit bruker jeg mye :)
Jeg drev mye med mønster før jeg ble gravid. Dotting, stamping, water marble, striping tape og gradient. Da jeg ble gravid klarte jeg ikke lukten :( og nå har jeg ikke tid til annet enn vanlig lakking. Men det går seg til, og da skal jeg fortsette lakkingen altså :D
Har du prøvd holo lakker før? De er ganske stilige.
 
Lilla, brun, pastell grønn. Den brune med litt skimmer i liker jeg nok aller best. Bruker dog ikke neglelakk så ofte. ☺️
 
Rød, mørk lilla, plommefarge ( til tær året rundt)
Pudder rosa, sølv glitter,nude, fransk ( på fingrer pret rundt)bruker en del mørkt på fingrer på vinterstid og.
 
Jeg drev mye med mønster før jeg ble gravid. Dotting, stamping, water marble, striping tape og gradient. Da jeg ble gravid klarte jeg ikke lukten :( og nå har jeg ikke tid til annet enn vanlig lakking. Men det går seg til, og da skal jeg fortsette lakkingen altså :D
Har du prøvd holo lakker før? De er ganske stilige.
Gradient har jeg også prøvd Ja :-D
Hva er holo -lakk?
 
Coral, turkis, blå, lyslys rosa og plomme må jeg alltid ha.
 
Gradient har jeg også prøvd Ja :-D
Hva er holo -lakk?
Holo lakker er lakker som skinner i solen. Prøv å se om du finner en video på Google. Her er ett bilde ImageUploadedByBV Forum1437320675.100064.jpg de er ganske kule :)
Sjekk ut ebay for alt av neglestæsj som du ønsker deg. Er veldig mye billig :D
 
Holo lakker er lakker som skinner i solen. Prøv å se om du finner en video på Google. Her er ett bilde Vis vedlegget 126932 de er ganske kule :)
Sjekk ut ebay for alt av neglestæsj som du ønsker deg. Er veldig mye billig :D
Oooo, kult :-D
De må jeg sjekke ut :-D

Tja, jeg er allergisk mot ebay :p
Men har sett de har mye fint Ja ;-)

Fikk tak et dotting-verktøy på body shop faktisk. Og så fant jeg en video på YouTube der man kan lage sine egne både av dotting-verktøy og pensler ;-)
Så skal se hva jeg har av pensler å avse til å lage en pensel jeg kan lage striper med ;-)
 
Oooo, kult :-D
De må jeg sjekke ut :-D

Tja, jeg er allergisk mot ebay :p
Men har sett de har mye fint Ja ;-)

Fikk tak et dotting-verktøy på body shop faktisk. Og så fant jeg en video på YouTube der man kan lage sine egne både av dotting-verktøy og pensler ;-)
Så skal se hva jeg har av pensler å avse til å lage en pensel jeg kan lage striper med ;-)
Haha ok, da skal jeg ikke foreslå ebay :D Men du kan bestille en del fra norwaynails.com. Både lakker og ting til nail art.
Har du prøvd stamping? Det er også ganske kult :)
 
Back
Topp