Dere som er kvalm/trøtt - Hvordan holder dere ut på jobb?

Sliten og utmattet er symptom på at kroppen ikke har der godt, og da er man per min "være-hjemme-fra-jobb"-definisjon: syk.

Ja, du sier noe der! Var med legen ista. Ble sykemeldt 50% ut neste uke og deretter 30% i en uke til. Får bare se hvordan det går :) Håper det gjør at jeg fungerer bedre i hverdagen :)

Ja, du sier noe der! Var med legen ista. Ble sykemeldt 50% ut neste uke og deretter 30% i en uke til. Får bare se hvordan det går :) Håper det gjør at jeg fungerer bedre i hverdagen :)

Se der ja! Høres ut som en gjennomtenkt plan :)

Akkurat nå holder jeg ikke ut selv, blir noen lange pauser gitt...

Forstår deg godt! Er du kvalm idag? Jeg har vært ekstremt kvalm i dag ift. Tidligere...

Må spise kontinuerlig for å holde det i sjakk. Har gått nå, med masse ugjort, men hadde ikke fått gjort noe uansett. Og så blir jeg lei meg for at jeg er så ubrukelig og ødelegger for andre :/

Ikke ekstremt kvalm, men hadde vært fosterstilling dersom jeg var hjemme.

Må spise kontinuerlig for å holde det i sjakk. Har gått nå, med masse ugjort, men hadde ikke fått gjort noe uansett. Og så blir jeg lei meg for at jeg er så ubrukelig og ødelegger for andre :/

Ikke ekstremt kvalm, men hadde vært fosterstilling dersom jeg var hjemme.

Nei uffda :/ det høres ikke noe særlig ut! Du fåt slappe av i helgen og håpe at det blir bedre! :) krysser fingrene for deg

Håper det holder seg slik for deg! Var i tipp topp form frem til ca 6+3, begynte så smått da, og i dag 6+5 har jeg vært kvalm absolutt hele dagen!
Du fikk rett. Er 6+1 og kvalmen begynte i går. Men det går greit, får i meg mat og sånt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp