Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norge er et land som faktisk et veldig dårlig på fertilitet Så ja. Dårlige leger
Noen mennesker skal man ta med en klype saltKjenner jeg blir provosert. Har snakket med gyn og han sa han hadde opplevd at par som begge er friske har brukt mer enn 1 år. Noen bruker mer tid enn andre. Og jeg stoler heller på han enn et bastant menneske som ikke er utdanna.
Ja, det er sant. Men virker som om fertilitet er litt underprioritert. Uten at jeg vet om det stemmerNoen mennesker skal man ta med en klype salt
Det sies at 85% av normale par er gravide innenfor et år, det ville ikke si at det er noe galt med de resterende 15%. Hos noen tar det bare litt lengre tid, og ja for noen er det noe galt. Som samfunn har vi bare sagt at hvis det går et år uten graviditet så vil vi gjerne hjelpe på vei i sunnhetssystemet og forsikre oss om at det ikke er noe galt. Hilsen snart lege [emoji4]
Dere som er helt friske (som ikke har sykdommer som pcos og endometriose ol) hvor lang tid brukte dere på å bli gravid?
Det er ikke tull nei. F.eks lav sædkvalitet hos en mann er en feil. Og det er mange menn som har. Helt friske mennesker bruker ikke mer enn 1 år på å få barn nei.
After 12 months of trying to conceive, however, the likelihood of normal fertility drops considerably: the chances of having normal fertility given that you have not conceived after 12 months are around 1-7%.
Jeg vil si at en sjanse på 1-7% er veldig lite.
Hvis man har prøvd aktivt i 12 mnd, med ca 12 eggløsninger og virkelig prøvd å treffe, så er det lite sjanse for at "alt" er bra.
Vi var under utredning innen et år og ingenting galt med noen av oss. Brukte likevel 2 år. Så det er ingen regel
Noen mennesker skal man ta med en klype salt
Det sies at 85% av normale par er gravide innenfor et år, det ville ikke si at det er noe galt med de resterende 15%. Hos noen tar det bare litt lengre tid, og ja for noen er det noe galt. Som samfunn har vi bare sagt at hvis det går et år uten graviditet så vil vi gjerne hjelpe på vei i sunnhetssystemet og forsikre oss om at det ikke er noe galt. Hilsen snart lege [emoji4]
Har du gått doktorskolen? Eller hvordan grunnlag har du for å komme med dette? Du er vel ferdig utdanna på googleOg noen leger må man ta med en klype salt
Er visse ting man ikke lærer på doktorskolen i Norge
Har du gått doktorskolen? Eller hvordan grunnlag har du for å komme med dette? Du er vel ferdig utdanna på google
Hva jeg, eller min familie er trenger jeg ikke å brette ut på et forum hvor jeg vil være anonym Lykke til videre
Det tok ca 1 uke fra vi bestemte oss og til jeg ble gravid på første EL [emoji4]