Dere som drikker te

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvilken type drikker dere.

Her går det for det meste i Earl Gray, men kunne tenkt meg å prøve noe nytt

Drikker bl.a Earl grey, Indian chai, Yellow label tea, Skogsbær te.

Mye Lipton og Twinings, litt London og en sjelden gang noe i løsvekt, men kommer ikke på hva den heter.

Eple og kanel er favoritten, men liker også godt yellow label, lady gray og earl grey. Og bestemors frukthage, er det en som heter. Den er veldig god :)

Indian chai til jul ;)

drikker som regel fersk te som jeg kjøper i løsvekt, men har fått skikkelig sansen for kinesisk blomstrer te, som er en blanding av forskjellige smaker, men de er for en kanne te porsjoner og ikke en kopp;P

men så er det yoga teen som har chilly chai te som er utrolig god med hazel honning eller vanlig honing

Jeg er veldig glad i chai (de i ferdige poser), men drikker julete til jul og mer fruktte (London o.l.) om sommeren. Er også veldig glad i grønn te med sitron :)

Hvilken type drikker dere.

Her går det for det meste i Earl Gray, men kunne tenkt meg å prøve noe nytt

Favoritten er Earl Grey med en skvett melk og søtning. På en god andreplass er frukt-te med samme tilbehør som over. Ellers går det mye grønn te. Til nød med sitron. Te= nam! [emoji39]

Coop sin nype-te når jeg er gravid. Ellers går det i grønn te med sitron eller andre smaker.

Pukka liker jeg godt, peppermint/licorice er favoritten. Ellers er Kusmi sin St. Petersburg veldig god. Mangoteen fra St. Dalfour likeså, den er grønn men smaker ikke typisk grønn te (får vanligvis litt vondt i magen av grønn te, men ikke denne).

For tiden er det bare urteteer som gjelder, spesielt en lakris-ingefær-chili te, veldig god. Og klassisk nypete.
Eller bestemors hage blandinga man får kjøpt i løsvekt.

Ellers liker jeg vanligvis grønn te, uten tilsatte smaker. Helst løsvekt varianter (syns ikke noe særlig om twinings og lipton sine grønne teer).

Helsekostbutikker har ofte et godt utvalg av mange friske og gode te typer, både med og uten koffein og med og uten lakrisrot. HAr kjøpt en del løsvekt te på søstrene grene. Fruktte er nok en av mine favoritter samt blomsterte. Ellers er det japansk riste som er den største favoritten sammen med caiperiniate.

Jeg er avhengig av te. Poser og løsvekt.
Fruktte
English Breakfast
Pukka
Caramel
Russian
Chai

Lettere med hvilke jeg ikke liker. Sitron, nype, eple/kanel

Jeg er veldig glad i "four red fruits" fra Twinings og i tyrkisk eplete :)

Back
Topp