Et par-tre spiseskjeer!Hvor mye er en dæsj da?hehe. Kan være så mye
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et par-tre spiseskjeer!Hvor mye er en dæsj da?hehe. Kan være så mye
![]()
Så mange motstandere av parfyme altså, vi snakker vanlig omo color?![]()
Okei, takkEt par-tre spiseskjeer!![]()
Ja, vanlig blank 7%.Okei, takkbare helt vanlig eddik? Sånn gjennomsiktig regner jeg med?
![]()
Blir så fascinert av dettaLukter ingenting etter det er tørt! Lover!bruker en klunk. Par-tre spiseskjeer ca. Vanlig blank 7%.
![]()
Jeg syns ikke det lukter noe særlig når det er vått heller, men kan være du kjenner en liten eim hvis du kjenner godt etter.Blir så fascinert av dettaUt å kjøpe eddik av alle ting i morgen da
![]()
Så det lukter eddik når det er vått?kan jeg tromle det som vanlig? Haha crash kurs i eddik bruk!
Edikk, det gode gamle universal middelet? Hva mer? Let me in on the eddik secret!Jeg syns ikke det lukter noe særlig når det er vått heller, men kan være du kjenner en liten eim hvis du kjenner godt etter.når det er tørt kjenner du ingenting!
Eddik er kjempegreier! Bruker det på alt fra klesvask til ugress!![]()
Si ifra hvordan det går da!
Forrige huset vi bodde i, gammelt hus, fikk vi flaggermusinvasjon i taket. (Som krøp ned til andre etasje.)Edikk, det gode gamle universal middelet? Hva mer? Let me in on the eddik secret!![]()
Ellers så brukte feks bestemora mi aldri noe annet enn enten sitron eller eddik å vaske med. Benker, gulv, båten, uansett hva det var. Fantes ikke en Jif flaske der i hus.Edikk, det gode gamle universal middelet? Hva mer? Let me in on the eddik secret!![]()
Så mange motstandere av parfyme altså, vi snakker vanlig omo color?![]()
Samme her!Jeg synes ikke klærne lukter godt når det brukes bare neutral f.eks.. Synes også svettelukt, parfyme osv sitter igjen i klærne! Bruker derfor omo og comfort sensitive! Blir ikke sterk parfymelukt (får noia av alle klærne som stinker parfyme) men føler de lukter friskere!