Dere som ammer

I dag skal vi å klippe tungebandet på lillegutt, spent på om det gjør noe med den vonde puppen min :D

Vi sliter en del. Det virker som om at han hater det høyre brystet mitt, og i ren desperasjon vender jeg meg ofte til MME på grunn av det. Det resulterer i mindre produksjon av melk. Jeg prøver å pumpe litt, men det kommer så lite ut. Så jeg regner med at ammingen er over snart for vår del. Dessverre...

Vi sliter en del. Det virker som om at han hater det høyre brystet mitt, og i ren desperasjon vender jeg meg ofte til MME på grunn av det. Det resulterer i mindre produksjon av melk. Jeg prøver å pumpe litt, men det kommer så lite ut. Så jeg regner med at ammingen er over snart for vår del. Dessverre...
Huff jeg føler med deg! Vi plagdes veldig med første barnet. Jeg plages enda litt med høyre puppen her og.

Her går det greit for seg :-) var ganske sår i starten. Men nå går det veldig greit. Mini spiser godt og sårheten har gått bort :-)

Han har ikke vondt i nakken da? Største her hatet ene puppen.. Viste seg han hadde kiss.. Og da var det vondt for han å die på den ene siden!

Han har ikke vondt i nakken da? Største her hatet ene puppen.. Viste seg han hadde kiss.. Og da var det vondt for han å die på den ene siden!
Jeg skal høre hva helsesøster sier i morgen. Legen min er ubrukelig, så kanskje hun har noen svar. Jeg har tenkt på det... Stakkars lille venn.
Hva gjør man i så fall med det?

Jeg skal høre hva helsesøster sier i morgen. Legen min er ubrukelig, så kanskje hun har noen svar. Jeg har tenkt på det... Stakkars lille venn.
Hva gjør man i så fall med det?

Kiropraktor eller manuellterapeut fikser det. Noen fysio kan se det men ikke alle er gode på nakker er min erfaring.. Men fysio kan ikke fikse det da..

Gutten var litt gul første dagene, så vi ble "påtvunget" amming og pumping senest hver andre time døgnet gjennom den første uken +. Dette resulterte i en enorm melkeproduksjon, og jeg har hatt flere dager med feber og spreng nå. Det har vært frem og tilbake i helgen med pumping ekstra hyppig. Nå har jeg endelig fått tips til hvordan jeg kan regulere produksjonen, så håper det løser seg raskt..

Nå har jeg begynt å blø på den ene brystvorten. Er kun før melka kommer, altså når mini får i gang utdrivningen. Noen gode tips for at det ikke skal bli verre? Er ikke så veldig vondt, men kan jo hende det blir det..

Eneste jeg har endret er størrelsen på brystskjoldet.

Nå har jeg begynt å blø på den ene brystvorten. Er kun før melka kommer, altså når mini får i gang utdrivningen. Noen gode tips for at det ikke skal bli verre? Er ikke så veldig vondt, men kan jo hende det blir det..

Eneste jeg har endret er størrelsen på brystskjoldet.
Sopp? Stikker det også når du ammer?

Back
Topp