Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff jeg føler med deg! Vi plagdes veldig med første barnet. Jeg plages enda litt med høyre puppen her og.Vi sliter en del. Det virker som om at han hater det høyre brystet mitt, og i ren desperasjon vender jeg meg ofte til MME på grunn av det. Det resulterer i mindre produksjon av melk. Jeg prøver å pumpe litt, men det kommer så lite ut. Så jeg regner med at ammingen er over snart for vår del. Dessverre...
Vi sliter en del. Det virker som om at han hater det høyre brystet mitt, og i ren desperasjon vender jeg meg ofte til MME på grunn av det. Det resulterer i mindre produksjon av melk. Jeg prøver å pumpe litt, men det kommer så lite ut. Så jeg regner med at ammingen er over snart for vår del. Dessverre...
Jeg skal høre hva helsesøster sier i morgen. Legen min er ubrukelig, så kanskje hun har noen svar. Jeg har tenkt på det... Stakkars lille venn.Han har ikke vondt i nakken da? Største her hatet ene puppen.. Viste seg han hadde kiss.. Og da var det vondt for han å die på den ene siden!
Jeg skal høre hva helsesøster sier i morgen. Legen min er ubrukelig, så kanskje hun har noen svar. Jeg har tenkt på det... Stakkars lille venn.
Hva gjør man i så fall med det?
Sopp? Stikker det også når du ammer?Nå har jeg begynt å blø på den ene brystvorten. Er kun før melka kommer, altså når mini får i gang utdrivningen. Noen gode tips for at det ikke skal bli verre? Er ikke så veldig vondt, men kan jo hende det blir det..
Eneste jeg har endret er størrelsen på brystskjoldet.
Tja.. Ikke vondt... Stikker litt helt i begynnelsen bare.Sopp? Stikker det også når du ammer?