Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter i grunn å river meg litt i håret her nå for vet så innmari godt hva du mener... ordet ligner på datcom eller noe. daftcom...ett eller annet.Gulda skrev:
Men det er de som utreder som bruker slike skjemaer, ikke lærere. jeg har ikke det.
KAT-kassen er et opplæringsverktøy for de som har autismespekterforstyrrelser, ikke et skjema.
Sitter i grunn å river meg litt i håret her nå for vet så innmari godt hva du mener... ordet ligner på datcom eller noe. daftcom...ett eller annet.Gulda skrev:
Men det er de som utreder som bruker slike skjemaer, ikke lærere. jeg har ikke det.
KAT-kassen er et opplæringsverktøy for de som har autismespekterforstyrrelser, ikke et skjema.
Finner det ikke på nett... snodig!Gulda skrev:
Men du klarer det nok kjempme bra :)
Dollface skrev:
Ja, det er det jeg mener.. det datcomgreine..
er ppt som skal utrede, og jeg og pedleder i bhg skal fylle ut hvert vårt skjema...
mange mange spørsmål.. jeg ville bare google og se om jeg fant ut hva det dreide seg om..