Hjerterdame
Glad i forumet
tras du mener?Linda og Peanut skrev:
TRAS går bare på språkutvikling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tras du mener?Linda og Peanut skrev:
Dollface skrev:
¤Tebsil¤ skrev:
Ev. MAP (Miller Assessment For Prescholars ) men tror det stort sett er ergoterapeuter som bruker denne.
nei det var dat-kon :)
takk for hjelpa alle sammen
hirly skrev:
Dollface skrev:
¤Tebsil¤ skrev:
Ev. MAP (Miller Assessment For Prescholars ) men tror det stort sett er ergoterapeuter som bruker denne.
Men mest av alt til meg, flinke meg, vellykkede læreren som er i sitt ess (sykmeldt hjemme på sofaen.. :P ) Godt å kunne være bittelitt til hjelp for noen skal jeg si deg!!
Dollface skrev:
hirly skrev:
Dollface skrev:
¤Tebsil¤ skrev:
Men mest av alt til meg, flinke meg, vellykkede læreren som er i sitt ess (sykmeldt hjemme på sofaen.. :P ) Godt å kunne være bittelitt til hjelp for noen skal jeg si deg!!
Hvis du i tillegg har egenskapene som må til for å finne det avkryssingsskjemaet på nett, så gjør du helga mi (nei, neste uke også) uovertruffent suveren!
hirly skrev:
Dollface skrev:
hirly skrev:
Dollface skrev:
¤Tebsil¤ skrev:
Hvis du i tillegg har egenskapene som må til for å finne det avkryssingsskjemaet på nett, så gjør du helga mi (nei, neste uke også) uovertruffent suveren!
Redd jeg ikke klarer det, for de er sikkert sånn rettigghetsbeskyttet og ikke på nett, men skal prøve! Alt for deg :) Snart bryllupsfest forresten? eller har den vært? ikke hørt(lest) noe mer om den..
Dollface skrev:
Hva skal du med storproduksjonen av roser da? lage kaka selv eller?hirly skrev:
14 dager igjen nå da. det går fort.. bare for å fortelle deg det :)
jepp.. vi skal lage kake.. svigermor og jeg..
to uker går superfort.. skal jobbe 3 dager neste uke også...
hirly skrev:
jeg gleder meg veldig iallefallDollface skrev:skal showe off den nye, jævlig dyre og dritfine bunaden min...
og nåå.. skulle jeg ha skrevet bordhefte med bordplassering og beskrivelse av alle gjestene... jaddaaaaaaaa...
Hvilke farger har du på beltet/broderiene og sånn?