dere pedagoger..

Movement Assessment Battery for Children –(Movement ABC) ?

hirly skrev:
veit ikke om det er svar på spørsmålet ditt.. men snakker du om DAT-KON?

jaaaaaaaaa

thank you!

Ev. MAP (Miller Assessment For Prescholars ) men tror det stort sett er ergoterapeuter som bruker denne.

¤Tebsil¤ skrev:

Ev. MAP (Miller Assessment For Prescholars ) men tror det stort sett er ergoterapeuter som bruker denne.

nei det var dat-kon :)

takk for hjelpa alle sammen

Dollface skrev:

¤Tebsil¤ skrev:

Men mest av alt til meg, flinke meg, vellykkede læreren som er i sitt ess (sykmeldt hjemme på sofaen.. :P ) Godt å kunne være bittelitt til hjelp for noen skal jeg si deg!!

hirly skrev:

Dollface skrev:

¤Tebsil¤ skrev:

Men mest av alt til meg, flinke meg, vellykkede læreren som er i sitt ess (sykmeldt hjemme på sofaen.. :P ) Godt å kunne være bittelitt til hjelp for noen skal jeg si deg!!

Hvis du i tillegg har egenskapene som må til for å finne det avkryssingsskjemaet på nett, så gjør du helga mi (nei, neste uke også) uovertruffent suveren!

Dollface skrev:

hirly skrev:

Dollface skrev:

¤Tebsil¤ skrev:

Hvis du i tillegg har egenskapene som må til for å finne det avkryssingsskjemaet på nett, så gjør du helga mi (nei, neste uke også) uovertruffent suveren!

Redd jeg ikke klarer det, for de er sikkert sånn rettigghetsbeskyttet og ikke på nett, men skal prøve! Alt for deg :) Snart bryllupsfest forresten? eller har den vært? ikke hørt(lest) noe mer om den..

hirly skrev:

Dollface skrev:

hirly skrev:

Dollface skrev:

¤Tebsil¤ skrev:

Redd jeg ikke klarer det, for de er sikkert sånn rettigghetsbeskyttet og ikke på nett, men skal prøve! Alt for deg :) Snart bryllupsfest forresten? eller har den vært? ikke hørt(lest) noe mer om den..

den er 25... så her skulle det egentlig blitt bedrevet marsipanroseproduksjon i storstilt skala... meneh... ja.. det var så vanskelig...

Hva skal du med storproduksjonen av roser da? lage kaka selv eller?
14 dager igjen nå da. det går fort.. bare for å fortelle deg det :)

hirly skrev:

jepp.. vi skal lage kake.. svigermor og jeg..
to uker går superfort.. skal jobbe 3 dager neste uke også...

Dollface skrev:

hirly skrev:

jepp.. vi skal lage kake.. svigermor og jeg..
to uker går superfort.. skal jobbe 3 dager neste uke også...

Du klarer det sikkert kjempefint! Blir nok en toppers kveld!!

jeg gleder meg veldig iallefall skal showe off den nye, jævlig dyre og dritfine bunaden min...

og nåå.. skulle jeg ha skrevet bordhefte med bordplassering og beskrivelse av alle gjestene... jaddaaaaaaaa...

Dollface skrev:
jeg gleder meg veldig iallefall skal showe off den nye, jævlig dyre og dritfine bunaden min...

og nåå.. skulle jeg ha skrevet bordhefte med bordplassering og beskrivelse av alle gjestene... jaddaaaaaaaa...

Hvilke farger har du på beltet/broderiene og sånn?

hirly skrev:

Dollface skrev:

Hvilke farger har du på beltet/broderiene og sånn?

Rååååsaaaa

Din det er bilde av, eller bare lignende?

Kjempefine farger! Er en av tinga jeg liker m beltestakken, at en kan velge så mange farger..
Syns det var nydelig søm på skjorteermen!!

hirly skrev:
Din det er bilde av, eller bare lignende?

Kjempefine farger! Er en av tinga jeg liker m beltestakken, at en kan velge så mange farger..
Syns det var nydelig søm på skjorteermen!!

det er min

du har all grunn til å glede deg!!

hirly skrev:
du har all grunn til å glede deg!!

tihi... har hatt den på en gang allerede og følte meg som "ballets" dronning

hmmm.. hva skriver man om gjestene da? Sånne greie ting som det går an å lage en samtale om?

jeg har ikke like fin bunad som deg, men har likevel samme følelsen.. så skjønner den!! Jeg skal bruke min imr :) :)

Syns sånn forklaring om gjestene er veldig greie.. Morro å bli litt kjent med alle gjestene før en spør.. Du kan skrive om yrke, hvordan dere kjenner hverandre, funfacts er jo litt gøy da!!

Back
Topp