Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det til litt nedfor bh-en på ryggen, jeg har håret som regel løst. Føler fjeset mitt ser ekstra feit ut med håret bak. I perioder lager jeg også krøller med hårbånd eller sokk-metoden, sokkbolle er også en fin måte for meg å sette opp håret på. Håret mitt er veldig tynt, altså jeg har tynne hår, det gir meg ikke så mange alternativer føler jeg.![]()
Hvordan gjør du dette? Har prøvd med tang noen ganger og krøllene er ute av håret før håret har blitt kaldt
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan gjør du dette? Har prøvd med tang noen ganger og krøllene er ute av håret før håret har blitt kaldt
http://www.youtube.com/watch?v=ICLWM8aea24
http://www.youtube.com/watch?v=BLeSKaPaUOA
Håret mitt tar lett form da, så jeg trenger ikke sove med det hele natten for å lage slike krøller. En time eller to er faktisk nok i massevis, gjerne kombinert med at jeg føner håret litt for å varme det opp. Må ha i litt produkter da for å ikke miste formen helt igjen. Jeg får rett og slett permanent-krøller av den hårbånd-metoden, men nå er jo mitt hårband litt tynnere enn det hun bruker i denne filmen. Så jeg grer håret og så tvinner jeg fram krøllene igjen, og bruker masse hårspray.
Og en ting til: Med hårbandmetoden ser jeg at hun på filmen bare stapper det bakerste håret oppi, det kan ikke jeg gjøre, for det blir ikke ordentlig krøllet da, så jeg får noen rare lange tuster som stikker ut under krøllene da. Må passe på å få tvinnet det håret også godt rundt båndet.
Hestehale. Klemme. Har Lang hår till korsryggen .. E trött på de skall snart klippa massa va det..
Jeg går også å lurer på om jeg skulle tatt en og klipp, men min samboer vil helst at jeg skal ha langt hår
Hadde han vare vist hvor mye jobb det var
Jeg fant ett hårbånd så nå er håret i hårbåndet og jeg venter spent på morgen dagen