Dere med langt hår?

Det ville min også helt jeg måtte begynne å bruke 20 min i dusjen bare på å vaske håret :P Klippa 40 cm her :P

Hvordan følte du deg etter på ?40cm er utrolig mye!:)
Tenkte å ta en 20-30 cm, men helt nedstemt:p
Men er lei, så tror nok det blir frisør besøk snart :) hihi

Sent from my iPhone using BV Forum

Løst med krøller, løfter det litt opp, hestehale, eller fletter i alle slags fasonger :)

det havner ofte i en strikk og prøver å flette det når jeg skal sove så det er enklere å gre igjennom når jeg våkner.

drømmer også noen ganger om å klippe av ganske mye, men blir også nedstemt :p men kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke hadde likt det etter en kort stund for har jo spart til dette i ganske mange år

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Har langt, tykt krøllete/bølgete hår som går til langt nede på ryggen. Det er egentlig finest hvis jeg bare går med det løst så går mye sånn, men går mest med hestehale siden det ofte kommer i veien for øynene - og så er babyen veldig glad i å ta tak i nakkehårene mine, så det er om å gjøre å få det bak. :)

Hvordan følte du deg etter på ?40cm er utrolig mye!:)
Tenkte å ta en 20-30 cm, men helt nedstemt:p
Men er lei, så tror nok det blir frisør besøk snart :) hihi

Som et helt annet menneske! Sikker på at jeg gikk ned flere kilo :P Gå til frisøren hvis du er lei ;)

Vedlegg

• 1383572898057.jpg
    1383572898057.jpg
    76,8 KB · Visninger: 60
  • 1383572948632.jpg
    1383572948632.jpg
    96,5 KB · Visninger: 57
Vis vedlegget 39402
Jeg går også å lurer på om jeg skulle tatt en og klipp, men min samboer vil helst at jeg skal ha langt hår :p
Hadde han vare vist hvor mye jobb det var :)

Jeg fant ett hårbånd så nå er håret i hårbåndet og jeg venter spent på morgen dagen :)

Jeg hadde langt hår før, men i 2006 bestemte jeg meg for å klippe det "kort" for å se hvordan det var, og klippe av alt som var så utrolig slitt, for jeg klarte ikke å få noe mer lengde på håret siden det ble så slitt. Så jeg klippet en ørekort bob, og sparte så ut min naturlige hårfarge. Hadde det sånn i 1-2 års tid, før jeg begynte å spare det ut igjen. Så nå har jeg lengre hår enn jeg noen gang har hatt før. Hender jeg vurderer å klippe det, men jeg vil først prøve å få det tykkere i lengdene. Håret mitt er vanskeligere å stelle som kort enn som langt, siden det er så tynt og har litt fall, må style en del for at det skal se pent ut, og så var det en lang periode rundt skulderlengde der jeg MÅTTE ha det i strikk hver dag fordi det la seg så stygt rundt skuldrene. Så jeg skal nyte langt hår så lenge jeg kan før jeg klipper det av igjen. ;)

Hvordan ble håret ditt i dag?

Toneany:
Jeg hadde krøller når jeg stod opp, men de er borte nå. Selv om jeg hadde i hårspray og alt
mulig:p men skal kjøpe ett annet hårbånd, kanskje det blir bedre da :)

Toneany:
Jeg hadde krøller når jeg stod opp, men de er borte nå. Selv om jeg hadde i hårspray og alt
mulig:p men skal kjøpe ett annet hårbånd, kanskje det blir bedre da :)

Hadde du i noe produkter før du la deg? Jeg har funnet ut at krøllene sitter bedre hvis jeg har i noe før jeg setter håret opp. Jeg har f.eks. Tigi Creative Genious, men kan jo bruke skum f.eks. Men det er jo forskjell på håret da. :) Mitt er som sag veldig tynt, ikke tungt eller med tykke, sterke hår.

Hadde du i noe produkter før du la deg? Jeg har funnet ut at krøllene sitter bedre hvis jeg har i noe før jeg setter håret opp. Jeg har f.eks. Tigi Creative Genious, men kan jo bruke skum f.eks. Men det er jo forskjell på håret da. :) Mitt er som sag veldig tynt, ikke tungt eller med tykke, sterke hår.

Nei, så det skal jeg prøve neste gang:) takk for tips :)

Har det som regel i en "tjafs" høyt oppe bak, i hverdagen. Eller hestehale. Har det løst om jeg skal noe, feks bytur, shopping, cafe, fest, besøk el. Forutsatt at jeg ikke har hatt det i strikk tidligere på dagen for da må jeg vaske det først for at det skal se fint ut løst.

Retter enten ut håret eller har krøller som jeg lager med curl wand:) man må se fresh ut for mannen;)

En skjelden gang setter jeg det halvveis opp i en kult stylet frisyre;)

Her ender håret ofte opp i en knute/hestehale etter jobb, eller i løpet av dagen på jobb.
Post gjerne tips til andre litt mer spennende måter å ordne et langt hår på. Som ikke er for komplisert. ;)

Har til midt på rumpa. Mesteparten av tiden har jeg det i hale av variert slag, knute eller flette. Eller knute av flette :p

Har så tykt, tungt og glatt hår at det er ikke så mye jeg kan gjøre med det for alt sklir ut igjen. Men hvis jeg skal på noe festivas, som jeg sjeldent er hahah, så krøller jeg håret rett før jeg skal gå for da kan det hende de sitter i i alle fall et par timer.. Men det tar jo 3 timer å krølle håret mitt med tang så er ikke så ofte jeg gidder det :p

Har det i hestehale eller sånn halvknute for det meste. Barna liker at jeg har det løst men minsten lugger for mye.

Fletter rotflette, hestehale, "tjafs" i bakhodet, smultringjall.. Oftest blir det er dødskjedelig hestehale..
Har egentlig ganske pent hår, men har så lite ork til å style det. Hvis jeg skal "være pen" så sletter jeg det gjerne :)
Dere som sier dere har håret i klype, hvordan klype bruker dere da?

♡ Jonathan 14.01.11
♡ Markus 08.06.13

Har hår ned på korsryggen... Heime er det som oftest i hestehale, eller surrer opp som ein "ball"... Ute blant folk er det som oftest løst... :)

Etter at jeg fikk barn blir det hestehale. Har det utslått når hun sover :) gleder meg til hun blir så stor at hun kan flette meg. Jeg er elendig på å fikse mitt eget hår. Syns fletter av alle slag er kjempe fint :)

Back
Topp