Dere med langt hår?

Agnete

Forumet er livet
Hvordan har dere håret?
Jeg har hår nesten ned på rompa, og det ender bare opp med å bli satt i strikk.
Synes det er så fint når jeg ser andre som har håret rett ned, men er litt upraktisk med små barn :p
Så hvordan har du håret?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det nesten alltid i klemme, veslejenta elsker å dra i det og spiser gjerne hårene om hun får mulighet. Går med det nede så fort jeg har barnefri :)

Alltid i hestehale. Minsten drar i det hele tida hvis ikke.

- på app'n -

Har det til litt nedfor bh-en på ryggen, jeg har håret som regel løst. Føler fjeset mitt ser ekstra feit ut med håret bak. I perioder lager jeg også krøller med hårbånd eller sokk-metoden, sokkbolle er også en fin måte for meg å sette opp håret på. Håret mitt er veldig tynt, altså jeg har tynne hår, det gir meg ikke så mange alternativer føler jeg. :p

Har det til litt nedfor bh-en på ryggen, jeg har håret som regel løst. Føler fjeset mitt ser ekstra feit ut med håret bak. I perioder lager jeg også krøller med hårbånd eller sokk-metoden, sokkbolle er også en fin måte for meg å sette opp håret på. Håret mitt er veldig tynt, altså jeg har tynne hår, det gir meg ikke så mange alternativer føler jeg. :p

Hvordan gjør du dette? Har prøvd med tang noen ganger og krøllene er ute av håret før håret har blitt kaldt :p

Hvordan gjør du dette? Har prøvd med tang noen ganger og krøllene er ute av håret før håret har blitt kaldt :p

Lurer jeg også på, helt håpløst :-P har ikke tynt hår da, men får ikke til å gjøre noe med håret mitt, har det som regel som hesehale eller en rotete dusk bak :-P

Bv forum appen ♡

Jeg klippet med nettopp fordi jeg holdt på å bli tussete av håret mitt! Hadde hår til korsryggen og det eneste jeg gjorde med det var knute (rotete dusk, som LinnAlice kaller det) eller flette... Hestehale/utslått tovet seg med en gang, så det var også uaktuelt :P

http://www.youtube.com/watch?v=ICLWM8aea24
http://www.youtube.com/watch?v=BLeSKaPaUOA

Håret mitt tar lett form da, så jeg trenger ikke sove med det hele natten for å lage slike krøller. En time eller to er faktisk nok i massevis, gjerne kombinert med at jeg føner håret litt for å varme det opp. Må ha i litt produkter da for å ikke miste formen helt igjen. Jeg får rett og slett permanent-krøller av den hårbånd-metoden, men nå er jo mitt hårband litt tynnere enn det hun bruker i denne filmen. Så jeg grer håret og så tvinner jeg fram krøllene igjen, og bruker masse hårspray.

Og en ting til: Med hårbandmetoden ser jeg at hun på filmen bare stapper det bakerste håret oppi, det kan ikke jeg gjøre, for det blir ikke ordentlig krøllet da, så jeg får noen rare lange tuster som stikker ut under krøllene da. Må passe på å få tvinnet det håret også godt rundt båndet.

Det havner stort sett i hestehale eller en rotete hårknute, eventuelt rotfletter jeg det. Er fan av disse smultringene man bruker for å lage litt finere knute bakpå hodet, så bruker det en del. Bruker også disse tynne hårbåndene til å sette opp håret med. Jeg kan gå med det løst også, men synes det er så upraktisk, så det ender som oftest i den trøtte hårstrikken etter hvert :)

Dette skal prøves Toneany! Må bare få kjøpt meg ett hårbånd først :)

http://www.youtube.com/watch?v=ICLWM8aea24
http://www.youtube.com/watch?v=BLeSKaPaUOA

Håret mitt tar lett form da, så jeg trenger ikke sove med det hele natten for å lage slike krøller. En time eller to er faktisk nok i massevis, gjerne kombinert med at jeg føner håret litt for å varme det opp. Må ha i litt produkter da for å ikke miste formen helt igjen. Jeg får rett og slett permanent-krøller av den hårbånd-metoden, men nå er jo mitt hårband litt tynnere enn det hun bruker i denne filmen. Så jeg grer håret og så tvinner jeg fram krøllene igjen, og bruker masse hårspray.

Og en ting til: Med hårbandmetoden ser jeg at hun på filmen bare stapper det bakerste håret oppi, det kan ikke jeg gjøre, for det blir ikke ordentlig krøllet da, så jeg får noen rare lange tuster som stikker ut under krøllene da. Må passe på å få tvinnet det håret også godt rundt båndet.

Takk för tipsen de skall eg pröve imorgen ..

Hestehale. Klemme. Har Lang hår till korsryggen .. E trött på de skall snart klippa massa va det..

Hestehale. Klemme. Har Lang hår till korsryggen .. E trött på de skall snart klippa massa va det..

Jeg går også å lurer på om jeg skulle tatt en og klipp, men min samboer vil helst at jeg skal ha langt hår :p
Hadde han vare vist hvor mye jobb det var :)

Jeg fant ett hårbånd så nå er håret i hårbåndet og jeg venter spent på morgen dagen :)

Føler meg finest med løst hår, men har det kun en sjelden gang på fest feks, men ender ofte opp med å sette opp etter en stund, blir sprø sv å ha det i ansiktet og det floker seg så fort . Har hestehale, knute, flette eller balllerinatopp stort sett i hverdagen.

Har fall/bølger i håret, så når det er vått så når det til under rompa. Så det er ganske langt ;) dessverre så ender det ofte opp i en enkel hårball, men av og til er det løst :)

Har også llangt (til korsryggen) og veldig tykt hår. Blir dom regel en rotete knute bak på meg også, er mest praktisk i hverdagen med en liten baby :)

Jeg går også å lurer på om jeg skulle tatt en og klipp, men min samboer vil helst at jeg skal ha langt hår :p
Hadde han vare vist hvor mye jobb det var :)

Jeg fant ett hårbånd så nå er håret i hårbåndet og jeg venter spent på morgen dagen :)

Det ville min også helt jeg måtte begynne å bruke 20 min i dusjen bare på å vaske håret :P Klippa 40 cm her :P

Back
Topp