Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske likt som her. Liker at vi har alle soverom i samme etasje, liker at vi har tvstue oppe i tillegg til stue nede, og liker at vi har bad i begge etasjer. Vaskerommet skulle vært større både mtp henge opp klær og oppbevaring.Hva er dere mest og minst fornøyd med ?
Her synes jeg vaskerommet er for lite mtp å henge opp klær. Jeg liker rominndelingen best, egen tvstue i tredje, alle soverom og bad i egen etasje.
Samme her. Holder på å spare til nytt kjøkken.Vi har et veldig lite og gammelt hus. Ønsker meg nytt kjøkken, vaskerom og oppbevaringsmuligheter.
Bare 120? Vår er ikke eldre enn 165Negativt: mangler vaskerom!!! Så lyst på eget vaskerom. Uinnredet kjeller, men det skal vi gjøre noe med snart. Ligger litt fornærme naboene syns jeg. Det ene barnerommet syns jeg er alt for lite.
Positivt: huset er 120 år men vi har klart å pusse det opp til en klassisk fin stil. Glad i den store verandaen og veldig glad i badet vårt. Praktisk planlegging.
Bare 120? Vår er ikke eldre enn 165haha!! Bygget i 1850, men ble gjort en del her på 70-tallet.