Vi bygger nå, og irriterer meg blå at vi ikke får plass til peis i stua
hus uten pipe blir det på oss 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, tømmerkasse innerst, panel ytterst og maaaasse kuldetrekkHaha, såpassher er huset bygd i 1890. Tømmer under all panel her
![]()
Huset hørtes ut som vårtMest fornøyd med vaskerommet og 3 walk-in-closet...og skittentøysjakten fra 2.etasje rett ned på vaskerommet
Minst fornøyd med tomta som er litt skrå...![]()
Hehe...signerer denKom på en negativ ting til: altfor mange vinduer på våren og høsten når det sksl vaskes![]()
Samme her, tømmerkasse innerst, panel ytterst og maaaasse kuldetrekk![]()
Det skal vi til sommeren, drenere rundt huset, støpe ny mur, og ta av utvendig panel å ha på nytt, og isolere skikkelig. Så kanskje det ikke går med en hel skau pr vinter for å holde huset varmtOff, kjenner til dether har vi renovert alt så vi har isolert hele veien men fy så kaldt det var før det!
![]()
Det skal vi til sommeren, drenere rundt huset, støpe ny mur, og ta av utvendig panel å ha på nytt, og isolere skikkelig. Så kanskje det ikke går med en hel skau pr vinter for å holde huset varmt![]()
Hva er dere mest og minst fornøyd med ?
Her synes jeg vaskerommet er for lite mtp å henge opp klær. Jeg liker rominndelingen best, egen tvstue i tredje, alle soverom og bad i egen etasje.