Dere med hus

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva er dere mest og minst fornøyd med ?

Her synes jeg vaskerommet er for lite mtp å henge opp klær. Jeg liker rominndelingen best, egen tvstue i tredje, alle soverom og bad i egen etasje.

Jeg ønsker meg ett større vaskerom.
Plass til alles klær både uteklær og vanlig tøy, plass til å tørke og egen inngang :D
Så skulle jeg ønske vi hadde en mer fjernet uteplass, med tak.
Ellers er jeg vel fornøyd med huset vårt :)

Vi tegnet det selv og har heldigvis blitt ganske fornøyd.
Er mest fornøyd med sjakta vi har fra skapet i badet oppe og ned til vaskeromnmet i kjelleren.
Minst fornøyd må jeg være med grov vaskeromnmet vi har rett til venstre i hallen. Det burde vært mye større. Skulle være for å få møkkete bhg unger i vasken men har blitt garderoberom søppelrom tomflaskerom papirrom.......

Kjøkkenet er altfor lite, og ikke så glad for at eneste utgang til hage/terasse er gjennom hovedsoverommet
Elsker store badet mitt og walk-in garderobe

Hva er dere mest og minst fornøyd med ?

Her synes jeg vaskerommet er for lite mtp å henge opp klær. Jeg liker rominndelingen best, egen tvstue i tredje, alle soverom og bad i egen etasje.
Ganske likt som her. Liker at vi har alle soverom i samme etasje, liker at vi har tvstue oppe i tillegg til stue nede, og liker at vi har bad i begge etasjer. Vaskerommet skulle vært større både mtp henge opp klær og oppbevaring.

Vi har et veldig lite og gammelt hus. Ønsker meg nytt kjøkken, vaskerom og oppbevaringsmuligheter.

Neg: At vinduene på huset er feilplassert enkelte plasser. Viser ikke den utrolige flotte usikten vi har på sitt beste. Dette skal vi gjøre noe med i sommer.

Pos: At vi klarer beholde den gamle stilen på huset, men samtidig har innslag av mye moderne. At stuen er 46kvd. Fine uteplasser og hage etc.

At huset er for lite til 6 personar :P Ellers skulle eg gjerne hatt eit vaskerom ❤️

Skulle gjerne hatt et eget vaskerom.
Mest fornøyd med verandaen og hagen min på 1,5 mål. Må bare få fikset litt på den:)

Vi har et veldig lite og gammelt hus. Ønsker meg nytt kjøkken, vaskerom og oppbevaringsmuligheter.
Samme her. Holder på å spare til nytt kjøkken.
Det positive er at vi har stoor stue, og at huset tross alderen er ganske beint og fint, og dermed enkelt å jobbe med. :)

Kjøkkene er UPRAKTISK til di graaader. Vasken og kokeplata er på motsatt side av rommet.

Har ikke tørkerom.
Badet er ALT for lite og innredninga faller fra hverandre.

Mest fornøyd med soveromma.( alle snart ferdig opp pussa)
Meget fornøyd med tvstua.
Også fornøyd med hybelen i kjelleren.

Er ikke fornøyd med resten av huset heller (enda). Driver å pusser opp. Men kjøkkenet og badet er nederst på lista. Pga at de er jo pussa opp av gamle eierne i 2008, så de er brukbare.

Misliker at jeg ikke har vaskerom, elsker at det er HEEEELT oss :)

Negativt: mangler vaskerom!!! Så lyst på eget vaskerom. Uinnredet kjeller, men det skal vi gjøre noe med snart. Ligger litt fornærme naboene syns jeg. Det ene barnerommet syns jeg er alt for lite.

Positivt: huset er 120 år men vi har klart å pusse det opp til en klassisk fin stil. Glad i den store verandaen og veldig glad i badet vårt. Praktisk planlegging.

• Liker
Reactions: EJ
Elsker: at vi har stor stue (80 kvm), stort vaskerom med 2 vaskemaskiner, kjølerom, garasje i huset og at ungene har kjelleren for seg selv med soverom,bad og stue. Så mye som de tramper er jeg glad for at de har kjelleren og ikke toppetasjen ;)

Misliker: synes kjøkkenet er for gammelt (mannen vil ikke bytte ut enda) og har en altfor liten hage for øyeblikket :(

Mest fornøyd med vaskerommet og 3 walk-in-closet...og skittentøysjakten fra 2.etasje rett ned på vaskerommet:D
Minst fornøyd med tomta som er litt skrå...:)

Negativt: mangler vaskerom!!! Så lyst på eget vaskerom. Uinnredet kjeller, men det skal vi gjøre noe med snart. Ligger litt fornærme naboene syns jeg. Det ene barnerommet syns jeg er alt for lite.

Positivt: huset er 120 år men vi har klart å pusse det opp til en klassisk fin stil. Glad i den store verandaen og veldig glad i badet vårt. Praktisk planlegging.
Bare 120? Vår er ikke eldre enn 165 :P haha!! Bygget i 1850, men ble gjort en del her på 70-tallet.

Bare 120? Vår er ikke eldre enn 165 :P haha!! Bygget i 1850, men ble gjort en del her på 70-tallet.

Haha, såpass :D her er huset bygd i 1890. Tømmer under all panel her :p

Back
Topp