Dere med hund...

Jepp, det stemmer det. Kjøpt på dyrebutikk i svart :-/
Vi har blandingshund. Border collie og Nova scotia duck rolling retriever :-)
Litt større hund det da ;)
Men måtte no være dårlig kvalitet på buret?

Litt større hund det da ;)
Men måtte no være dårlig kvalitet på buret?

Jeg vet ikke hvordan kvaliteten er på de burene men jeg har aldri vært borti at en hund har greid å ødelegge buret sitt og hvertfall da ikke én kvalp på 7 mnd som ikke veier mer enn 8-9 kg :-/ Men vi prøvde det og det var ikke noe for våres hund, hun er snill som dagen er lang og gjør ikke i fra seg inne eller noe så da er det ikke noe problem å ha hun løs :-) Hun er komfortabel med det og jeg kan gå i fra hun hjemme i én time eller to uten at hun står å hyler og griner :-)

Når jeg hadde hund vær hun i bur mens jeg var borte og mens jeg sov, hun var veldig vant til buret, og uten buret så fant hun alltid noe å tygge på, da sokker og undertøy helst, hadde henne en natt i senga og sengetøyet var da bra tygd på :-P

Jeg vet ikke hvordan kvaliteten er på de burene men jeg har aldri vært borti at en hund har greid å ødelegge buret sitt og hvertfall da ikke én kvalp på 7 mnd som ikke veier mer enn 8-9 kg :-/ Men vi prøvde det og det var ikke noe for våres hund, hun er snill som dagen er lang og gjør ikke i fra seg inne eller noe så da er det ikke noe problem å ha hun løs :-) Hun er komfortabel med det og jeg kan gå i fra hun hjemme i én time eller to uten at hun står å hyler og griner :-)
Hadde prøvd å retunert buret jeg...gjorde dere det?

Hadde prøvd å retunert buret jeg...gjorde dere det?

Gjorde ikke det, skulle nok gjort det men det ble aldri sånn! Ble mer redd for at hun kunne skadet seg kraftig i forhold til spilene enn å bytte det inn igjen :-/ Den hunden betyr alt for meg og har hjulpet meg gjennom en tung periode :-)

Sover akkurat hvor han vil:) oftest i stua, eller på rommet vårt. Der har han egen seng ved siden av vår seng. Hender han noen ganger hopper opp i vår seng å:)

Vår hund sover i stua eller utenfor soveromsdøra :)
Hører ofte at han labber bort og legger seg utfor der etter at vi har lagt oss :)

I hundesengen i gangen.

Gjorde ikke det, skulle nok gjort det men det ble aldri sånn! Ble mer redd for at hun kunne skadet seg kraftig i forhold til spilene enn å bytte det inn igjen :-/ Den hunden betyr alt for meg og har hjulpet meg gjennom en tung periode :-)
Er en grunn til at de blir kalt menneskets beste venn ;)

Sover i buret på rommet vårt :-) er i buret når vi er borte også. Er bare 11uker enda :-P

Vår sover i buret som står vegg-i-vegg med soverommet hvor døren alltid er åpen. Han blir stresset av å ha mye plass når han skal sove med mindre han får ligge i sengen. Også er han elendig på å gi beskjed om at han må på do når han er løs, men i buret/sengen gir han beskjed ;)

I sengen med oss :oops: Han er vår første hund, og utrolig vakker og flink til å manipulere dumsnille eiere med de vakre eyelinerøynene sine... Så han har ligget med oss i sengen fra første natta. Han ligger som regel bak knærne mine, under dyna. Forøvrig bare én av mange, mange feil vi har gjort i oppdragelsen hans. Han er 3 år og 3 måneder gammel. Når han overnatter hos mormora si, så sover han på gulvet i kurven sin, og hos farmora sover han på badet nede. Han har aldri hatt angst og vært bråkete av den grunn, han er en veldig trygg og rolig hund - bare bortskjemt.

Ikke for å kuppe tråden, eller noe, men er det noen som har klart å vende en voksen hund til å endre soveplass uten at den blir lei seg, sjalu eller stressa? Vi får baby snart. Dette skulle vi tenkt på første natta, da vi bestemte oss for å la han sove med oss, det er jeg fullstendig klar over... alternativet blir at mannen og jeg sover i hver vår seng, der han ligger med hunden og jeg med baby.
Vi la henne bare i stua, vi. Gikk bra fra første natt. :)

Det kan jo hende det går fint å bytte soveplass, skjønner jeg! :) Han er en ganske trygg og selvstendig kar, det er vel matmorhjertet mitt som er det største problemet :D
Hehe, det er gjerne det. Da jeg fikk rier denne gangen, lå jeg i skje med hunden i senga til jeg ringte jordmor. På sykehuset savnet jeg hunden vår helt til mini var ute. Da er det med tungt hjerte man lukker trappegrinda bak seg med de triste hundeøynene som borer seg inn i nakken. :-( Heldigvis koser hun seg i sofaen i stua med pusekattene, og det er tross alt sånn at sikkerheten til mini kommer først. Så da blir det sånn. :-)

Back
Topp