Dere med hund...

Ikke helt sikker. Han har tilgang til hele huset, unntatt soverommet vår (som regel). Har prøvd å få han til å sove på rommet til ene gutten på nattlige epilepsianfall, men det vil han ikke.

Tror han sover mest i buret sitt under trappa, men aner egentlig ikke.

Han sover på rommet vårt, med døren eller nedenfor sengen på min side! Når mannen er borte og jeg er litt husredd kommer han opp i sengen også! Men han blir fort veldig varm, så ligger ikke lenge i sengen.. Når vi en gang får en baby må vi prøve å venne han av med å komme opp i sengen! Ellers har vi prøvd å sosialisere han med barn helt fra starten av og det har gått så bra! Han er verdens mest tålmodige hund, kan pirke han på øyet uten at han blunker omtrent <3 og han er bare 13 måneder

Har ikke hund selv, men min bror han to fuglehunder, en Gordon setter og en Irsk setter. GS (13 år) har hundemadrass i gangen som han som regel ligger på natta gjennom, ellers tasser han litt rundt og legger seg på gulvet i stua. IS ligger i bur om natta, da han er mer "hvalpete" av seg enda (2,5 år). De er veldig fredlige begge to, så de kan fint ligge i bur/gå løs mens se er på jobb, uten at de piper eller bjeffer :-)

Hunden vår sover i buret sitt om natten. Akkurat nå står buret på badet nede, men det er bare til vi får fikset ferdig gangen:-)

Våre sover i nedeetasjen. Har pleid å lukke døra til stua og trappeoppgangen etter vi fikk nyvalpen, men tror ikke det er behov for det lenger nå..

Hun sover i buret sitt på kjøkkenet. Der går hun selv og legger seg i 21-tiden. Da er hun lei oss. Før vi legger oss lukker vi buret, ellers kommer hun tassende inn i senga vår. Vi har hatt en del kamper, for hun får i svake perioder lov å komme inn midt på natta. Da tar det en natt eller to før hun sover i ro hele natten.

I helgene lukker ungene opp for henne og hun kan komme inn til oss. Der ligger hun gjerne utover hele formiddagen, selv om vi står opp. Ingen prinsessenykker her, nei...

Han sover i stua, finner han både i soafen, på gulvet og i senga si på morningen når vi står opp :)

Han sover i senga si rett utenfor soverommet våres. Har tilgang på kjøkke og gang.

Har 3 hunder, 2 av de har fri tilgang på huset og sover stort sett i sofaen eller i gangen utenfor soverommet. Den 3 sover i stort bur under trappa da den har en tendens til å bli litt "kreativ" når hun ikke er under tilsyn.
I gang å prøve på ny bur avvenning på yngste igjen snart, foretrekker å ikke bruke bur. Men hunden selv synes bur er topp, og går selv å legger seg der om hun er trøtt eller om vil være i fred ;)

I buret under trappa og I fotenden av senga når mannen jobber natta :)

har noen senger nedenfor senga, og ute på gangen. Det er åpent mellom soverommet vårt og gangen, men stengt inn til stua og badet.
Så de vandrer fritt inne på soverommet og i gangen :)

Vår ligger alltid i sofaen, hvis jeg har glemt å rydde bort sofaputene har han gravd alle sammen til en haug og ligger midt oppi som en ekte prinsesse ;-) Har en seng i stua som han bruker når vi spiser etc..

På soverommet vårt. Har egen plass på gulvet. Liker ikke å ligge i senga :p

Hadde før. Han sov i stua/kjøkkenet. Lukket døren til gangen nede så hadde han 1.etg for seg selv

Hun har huset sitt under trappa. Døra er lukket om natten så hun ikke skal stresse rundt mens vi sover og når vi er ute av huset.

Hun får ikke lov til å gå i sofaene, og ikke være på soverommene. Jeg reagerer allergisk på alle hundehårene overalt, og vil ha stedene jeg sitter og sover hundehårfrie.

I ein krok i gangen. Der kan ho vere i fred, og samtidig ha kontroll på kva vi andre styrar med. Søv der både på dagen og natta.

Prøvde stenge henne med grinn i oppetasjen i gangen, men hun likte ikke det så godt milt sakt. Så hun fikk tilgang til hele huset. Når hun har løpetid stenger vi henne oppe igjen :p vil ikke hun skal snike i sofaen da

Back
Topp