Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stenger aldri buret her daHun sover i sengen sin nedenfor på gulvet hos oss på soverommet. Da sover hun hele natten gjennom og går på do om morningen når vi står opp. Hun er bare 7 mnd men buret var aldri noe for hun men det går veldig bra å ha hun løs når vi ikke er hjemme![]()
Prøv med å la han ligge på egen seng/kurv nedom sengen? Hopper han oppi sengen så bare vær bestemt på å legge han på plass ogjen...må vell gjøres i noen runder før det forstås og han respekter..etterhvert gjøre det samme om han skal utenfor dørenI sengen med ossHan er vår første hund, og utrolig vakker og flink til å manipulere dumsnille eiere med de vakre eyelinerøynene sine... Så han har ligget med oss i sengen fra første natta. Han ligger som regel bak knærne mine, under dyna. Forøvrig bare én av mange, mange feil vi har gjort i oppdragelsen hans. Han er 3 år og 3 måneder gammel. Når han overnatter hos mormora si, så sover han på gulvet i kurven sin, og hos farmora sover han på badet nede. Han har aldri hatt angst og vært bråkete av den grunn, han er en veldig trygg og rolig hund - bare bortskjemt.
Ikke for å kuppe tråden, eller noe, men er det noen som har klart å vende en voksen hund til å endre soveplass uten at den blir lei seg, sjalu eller stressa? Vi får baby snart. Dette skulle vi tenkt på første natta, da vi bestemte oss for å la han sove med oss, det er jeg fullstendig klar over... alternativet blir at mannen og jeg sover i hver vår seng, der han ligger med hunden og jeg med baby.
Prøv med å la han ligge på egen seng/kurv nedom sengen? Hopper han oppi sengen så bare vær bestemt på å legge han på plass ogjen...må vell gjøres i noen runder før det forstås og han respekter..etterhvert gjøre det samme om han skal utenfor døren![]()
Stenger aldri buret her dahar massevis av pledd og "hule" inni der da han må ha det varmt
![]()
Går bra hjemme alene her også nå,selv om rasen har ekstremt liten blære![]()
Klarte hun å ødlegge et stålbur? Eller hadde dere en annet bur?Buret var kun stengt når vi var ute. Men hun har aldri likt buret, hun gikk inn i det helt i begynnelsen. Vi tok vekk buret når hun ødelagte døren på det og kunne "spiddet" seg fordi spilene lå utover i buret og hun kom seg ut :-/ Hvilken rase har dere?