Dere med flere barn, er dette svangerskapet annerldes?

Er det din første?
Jeg følte meg sånn med førrste også. Hadd egentlig innstilt meg på at det aldri ble flere barn, men så glemmer man litt med tiden da. Her blir hun 4 år til fødsel så hun skjønner heldigvis viss jeg ikke kan bidra. Og mannen har sterkt ønske ommange?! Barn, så da vet han også at han må stille mer opp i 9 mnd;)
Min første, ja. Jeg skjønner... Håper jeg glemmer det her også... men stor fordel at du har en 4 åring ja, og en mann som hjelper. Jeg bor med en fantastisk mann, så han gjør alt. Men jeg kan ikke skjønne at det skulle fungert om jeg hadde hatt en liten en fra før.
 
Trøtt i forrige og trøtt nå. Kvalm i forrige, ikke kvalm nå. Ikke vondt i hodet i forrige, ofte små vondt i hodet nå. Hehe. Er 7+0 nå og har en gutt på snart 10 år fra før
 
Litt tidlig for min del å si om det er samme plager nå som i forrige svangerskap, er bare 5+3, men er trøtt og mer sulten enn vanlig, og sånn hadde jeg det tidlig i forrige svangerskap også. Men håper virkelig ikke dette blir likt som det andre, for det var tøft...
 
Husker ikke...16år siden sist:smiley-ashamed005
Men, jeg hadde ikke kvalme sist svangerskap det husker jeg, og denne gangen slår kvalmen inn titt og ofte:wacky::wacky:
 
Sniker. Alle 3 svangerskapene mine har vært forskjellige
 
Sist var jeg bare uggen og fikk ikke i meg så mye mat, men nå er jeg ganske kvalm :wtf::p men men, spennende å prøve et sånt svangerskap også :D jeg har også kraftigere ligamentsmerter enn sist, mener jeg på. Det kan gjøre ganske vondt denne gangen.
 
Min første, ja. Jeg skjønner... Håper jeg glemmer det her også... men stor fordel at du har en 4 åring ja, og en mann som hjelper. Jeg bor med en fantastisk mann, så han gjør alt. Men jeg kan ikke skjønne at det skulle fungert om jeg hadde hatt en liten en fra før.

Nei jeg har tenkt det samme helt siden jeg var gravid sist:wtf: Men får håpe det er forskjell på svangerskap, og at dette blir bedre! Har så lyst å fungere både i jobb og hjemme. Og ikke bare holde senga:shifty: sist var jeg sykemeldt nesten hele svangerskapet:meh:
Jeg har gått til innkjøpt av alt av kvalmestillende på respet og uten så jeg har klar i tilfelle kvalmen melder sin annkomst
 
På hvordan måte?:)
Skal takle alt bare kvalmen og spyinga holder seg borte:arghh:
Første svangerskap var kjempe lett.. Hadde litt halsbrann og reagerte på smaker. Ellers var det veldig enkel graviditet

Nr2 var jeg en del uggen og veldig trøtt. Slet etterhvert mye med ryggen og bekkenlåsning.

Nr 3 har jeg vært omtrent helt utmattet.. Kvalm til uke 15/16. Slitt mye med Magen. Er bare kommet til uke 18 enda. Men denne gangen har jeg lurt på om det er 2..
 
Nr 1 ikke dårlig en dag, trente 4 ganger i uken og var i topp for.

Nr 2 stikk motsatt, kvalm fra 1 uke før positivt test og utmattet, var dagsarbeid sette på en klesvask. 100 % sykemeldt i 4 mnd og de resterende mnd jobbet jeg kun 40 %. Dette ga seg rundt uke 24, men da tok kynnere over og etterhvert bekkenet.

Nå med nr 3 så har jeg bare vært litt ekstra trøtt på kvelden, ellers har jeg ingen symptomer utover at jeg er oppblåst, så dette lover bra :Heartred
 
Første svangerskap var kjempe lett.. Hadde litt halsbrann og reagerte på smaker. Ellers var det veldig enkel graviditet

Nr2 var jeg en del uggen og veldig trøtt. Slet etterhvert mye med ryggen og bekkenlåsning.

Nr 3 har jeg vært omtrent helt utmattet.. Kvalm til uke 15/16. Slitt mye med Magen. Er bare kommet til uke 18 enda. Men denne gangen har jeg lurt på om det er 2..

Hva kjønn er det i forhold til da?
Har du vert på TUL?:happy:

Jeg lå hele første svangerskap, kvalm uggen og oppkast i 9mnd. Sov hele tiden, orket ingenting. Så derfor jeg håper det blir bedre eller annerledes:hilarious:
 
Nr 1 ikke dårlig en dag, trente 4 ganger i uken og var i topp for.

Nr 2 stikk motsatt, kvalm fra 1 uke før positivt test og utmattet, var dagsarbeid sette på en klesvask. 100 % sykemeldt i 4 mnd og de resterende mnd jobbet jeg kun 40 %. Dette ga seg rundt uke 24, men da tok kynnere over og etterhvert bekkenet.

Nå med nr 3 så har jeg bare vært litt ekstra trøtt på kvelden, ellers har jeg ingen symptomer utover at jeg er oppblåst, så dette lover bra :Heartred

Nr 2 høres ut som med min først.
Og nr 3 høres ut som nå. Er antydning til uggen om jeg blir sulten men ikke i nærheten av forgje svangerskap.
Hvilke kjønn har du fra før da?:happy:
 
Hva kjønn er det i forhold til da?
Har du vert på TUL?:happy:

Jeg lå hele første svangerskap, kvalm uggen og oppkast i 9mnd. Sov hele tiden, orket ingenting. Så derfor jeg håper det blir bedre eller annerledes:hilarious:
Hadde oul i går. Det er bare en baby. Har en gutt og en jente fra før. Så denne gangen ville vi ikke vite kjønn
 
Hadde oul i går. Det er bare en baby. Har en gutt og en jente fra før. Så denne gangen ville vi ikke vite kjønn

Åå, jeg har en formening om at svangerskap med gutter er bedre enn jenter. Men om det stemmer vil jo tiden vise:happy: jeg hadde så lyst å ikke vite sist men jeg så det på Ul selv at det var jente og mannen ville vite. Håper jeg får overtalt til å ikke vite denne gangen:happy:
 
Åå, jeg har en formening om at svangerskap med gutter er bedre enn jenter. Men om det stemmer vil jo tiden vise:happy: jeg hadde så lyst å ikke vite sist men jeg så det på Ul selv at det var jente og mannen ville vite. Håper jeg får overtalt til å ikke vite denne gangen:happy:
Håper du får overtalt han :) her tenker jeg at dette er siste svangerskapet mitt og vi har begge kjønn og alt av babyutstyr bortsett fra bilstol.. Så det er ikke så viktig.. Spennende å finne ut. Har en formening om at dette er en jente også.
 
Åå, jeg har en formening om at svangerskap med gutter er bedre enn jenter. Men om det stemmer vil jo tiden vise:happy: jeg hadde så lyst å ikke vite sist men jeg så det på Ul selv at det var jente og mannen ville vite. Håper jeg får overtalt til å ikke vite denne gangen:happy:

Jeg fikk gutt første gang, og det var absolutt ikke et bra svangerskap :wacky: Hører mange si det er lettere å gå med gutter, men det stemmer ihvertfall ikke på meg. Spent på hva det gjemmer seg i magen nå, veldig likt svangerskap som sist. Den eneste forskjellen er at jeg ikke har antydning til halsbrann denne gangen, og det slet jeg enormt mye med sist :eek:
 
Jeg stusser egentlig mest over dette med håret mitt denne gangen. Husker jeg syntes det var så deilig sist med at håret mitt ikke ble fett. Jeg kunne la det gå en uke mellom hver gang jeg vasket det og det så fortsatt fint ut. Nå holder det rene utseende knapt et døgn. Jeg vil ikke provosere frem at det blir enda raskere fett ved å vaske det daglig, så jeg går med "fettsleik" annen hver dag:D Men jeg husker jo ikke i det hele tatt når det begynte i forrige svangerskap at håret ikke ble fett lenger. Utenom svangerkap går det 3-4 dager før håret mitt blir stripete. Ble det raskt fett i første trimester sist også? Var det bare andre og tredje trimester som hadde så lettstelt hår?
 
Foreløpig overraskende likt! Jeg er trøtt, våkner om natta og må tisse. Litt tunge pupper. Ellers ingenting:) 10 år siden forrige:happy:
 
Back
Topp