Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2,5 år, sover stort sett 1 time på dagen. Noen dager nekter han å sove, sånn som i dag. Sover ikke lenger enn til 14, ellers sovner han aldri på kvelden. Legges mellom 19-19.30 og kan bruke opptil 2 timer på å sovne. Hvis han ikke sover på dagen, så bikker han veldig over og kveldsstellet blir ikke koselig, men sovner betydelig fortere. Våkner i 7-tiden om dagen hvis jeg ikke skal på dagvakt. Ellers må han vekkes senest 6.
Vi ser også fram til kortere legging. Det er liksom ikke igjen noe tid til noe som helst føler jeg når han endelig sovner. Fra 1-2 år så la vi han kl 19 og da var det natta. Første året funka ikke søvnen i hele tatt. Gruer meg til sprinkelsenga skal byttes ut for å si det sånnDette var jammen mye likt som min 2,5åring. Litt godt å høre at man ikke er alene om å bruke halve kveldene på legging.
Det er godt med den lille pausen på dagen, men nesten så jeg gleder meg til han ikke trenger daglur så vi kan komme ned til rundt 30 min på legging i stedet for 3 ganger så mye
Vi ser også fram til kortere legging. Det er liksom ikke igjen noe tid til noe som helst føler jeg når han endelig sovner. Fra 1-2 år så la vi han kl 19 og da var det natta. Første året funka ikke søvnen i hele tatt. Gruer meg til sprinkelsenga skal byttes ut for å si det sånn
2,5 år, sover stort sett 1 time på dagen. Noen dager nekter han å sove, sånn som i dag. Sover ikke lenger enn til 14, ellers sovner han aldri på kvelden. Legges mellom 19-19.30 og kan bruke opptil 2 timer på å sovne. Hvis han ikke sover på dagen, så bikker han veldig over og kveldsstellet blir ikke koselig, men sovner betydelig fortere. Våkner i 7-tiden om dagen hvis jeg ikke skal på dagvakt. Ellers må han vekkes senest 6.
Dette var jammen mye likt som min 2,5åring. Litt godt å høre at man ikke er alene om å bruke halve kveldene på legging.
Det er godt med den lille pausen på dagen, men nesten så jeg gleder meg til han ikke trenger daglur så vi kan komme ned til rundt 30 min på legging i stedet for 3 ganger så mye
Blir lagt mellom 11:30 og 12:00. Varer i 1-1,5 time. Legges mellom 18:30 og 19:00 og våkner som oftest mellom 06:45 og 07:15. Hun er 15 måneder.Når er duppen?
Hvor lang er den?
Når legger de seg om kvelden?
Når våkner de om morgenen?
Alder?
Bare fordi jeg er nysgjerrig
2 år og 10 mnd. Sover fra 12/13-tiden og 1 time. Legger seg ca kl.19.30 på kvelden. Våkner mellom kl.06 og 07.30- en gang.Når er duppen?
Hvor lang er den?
Alder?
Bare fordi jeg er nysgjerrig
Når er duppen?
Legges rundt kl 12 ish
Hvor lang er den?
Alt fra 0 til 1 - 2,5 t
Kl 19.00
06.30-07 ish
Alder?
2 år
Og her har mi som regel ikke sovet i bhg Selvom hun trenger den hvilenhelt samme her på jenta mi men siste ukene har hun startet å legge seg i 20 tiden i stedenfor. Er ikke trøtt før da.
Aiai, den søvnen altså. Ikke altid så enkel:-/Og her har mi som regel ikke sovet i bhg Selvom hun trenger den hvilen