Dere med barn fra før..

Jeg fortalte det til min gutt på 7 år for noen uker siden :) Jeg er sådårlig i formen at det hjelper å forklare han hvorfor, så han ikke bekymrer seg for at jeg er syk. Han gleder seg enormt, men har selvfølgelig også en reaksjon. Foreløpig har ha blitt mye mer kosete og "mammadalt" enn han har vært før, men det nyter jeg bare :)
Hehe det er 6 åringen min også, det er kjempe kos :)

Vil fortelle det til jul. Rett etter ultralyd. Sånn at vi er sikre :) han ble så lei seg sist når vi fortalte det tidelig og det gikk galt :( så nå venter vi

Har en på 8. Forteller det uka før jul. Da er jeg 10 uker og vi har vært på ultralyd. Så skal han få fortelle besteforeldrene før jul. Mest spent på om han klarer å holde hemmeligheten for resten til midten av januar. Gjør han ikke det, er det ingen krise :)

Fant det ut på tirsdag. La en baby-body i kalenderens første "Luke" på torsdag. Stor stas og fortsatt uvirkelig sier de (Jente på 8 og gutt på 6). Vi er bare i uke 6, men orket ikke å holde det hemmelig.

Vi har ikke fortalt det enda, vi har en gutt hver som er 11 og 12. Regner med de får vite det i julen, men vil egentlig drøye så lenge som mulig, så ikke ventetiden blir så lang :-)

Lillemor er ganske nøyaktig tre år, og kommer ikke til å få vite noe før etter OUL, tenker jeg.

Back
Topp