Dere mødre

Gikk opp 19, har 10 kg igjen som står bom fast. De SKAL vekk til jul (!) full skjerpings her :)
 
Gikk opp 19 kg. Er 2,3 kg under startvekt. Men trenger fortsatt å stramme opp litt. :) Merker det mer på kroppen nå etter nr to enn etter nr en. Men så gikk jeg max over termin og fødte en baby på 4525 g, så magen var ganske stor på slutten. :p
 
Jeg har 3 kg igjen til startvekt.. 5 mnd siden fødsel nå... Virker som de ikke vil slippe taket helt... Har et enormt sjokoladebehov om dagen da- så det hjelper ikke akkurat! Planen er å gå ned 10 kg (vekt før første mann)! Må vel skjerpe meg da, selv om jeg ikke har så lyst....:p
 
Jeg har 3 kg igjen til startvekt.. 5 mnd siden fødsel nå... Virker som de ikke vil slippe taket helt... Har et enormt sjokoladebehov om dagen da- så det hjelper ikke akkurat! Planen er å gå ned 10 kg (vekt før første mann)! Må vel skjerpe meg da, selv om jeg ikke har så lyst....:p

Jeg og har et enormt sjokoladebehov! Må venne meg på mørk sjokolade tror jeg..
 
Gikk opp nesten 18kg, 10-12kg gikk første uka, de resterende i løpet av en 3-4 uker! Så med fullamming er jeg nå 6 kg under startvekt!
 
Har også 10 kg som skal bort til jul ;) Det må vi vel klare!!!!

Når svangerskapskiloene hadde forsvunnet så hadde jeg fremdeles 20 kg igjen å gå ned :eek:

Har begynt å bevege meg nedover da, men vi får se. Greier d nok ikke til jul nei.
 
22kg opp og 26 kg ned, men kan mer enn gjerne gå opp ett par kg. Det kroppen her trenger er en oppstramning!!! :p
 
Gikk opp 11kg og de var borte en uke etter fødsel. Neste 2mnd etter gikk jeg ned 8kg til og der ligger jeg enda :)
 
Da har jeg 16,2 kg igjen til hovedmålet.

3,2 kg til første delmål.
 
Jeg står enda på stede hvil. Kjempe frustrerende. Men har denne uken hatt fokus på kostholdet og trening. Så det BØR skje forandringer snart!
 
Gikk opp 13-14 kg. Har 6-7 kg igjen til startvekt. Men har vært litt usunn etter fødsel.
Nå er det full skjerpings. Er jo i tillegg fedmeoperert, så vil jo ned igjen.
Håper å komme ned ca 10 kg, så nå har jeg lagt om til lavkarbo :)
Da er 2,5 kg forsvunnet siden søndag.
Bare å fortsette nå :)
 
Når svangerskapskiloene hadde forsvunnet så hadde jeg fremdeles 20 kg igjen å gå ned :eek:

Har begynt å bevege meg nedover da, men vi får se. Greier d nok ikke til jul nei.

Huff, det samme hadde faktisk jeg. De var seige denne gangen, men har faktisk gått ned 5 kg den siste måneden nå så håper det går litt fortere fremover :) Har nok blitt mer aktiv, tror det er det som gjør utslaget. Søtsuget gir jeg etter for til stadighet!
 
Her er vel vekta den samme. Er vel en 6-8 kg igjen, om ikke mer. Trenger mer å stramme opp her tror jeg.
 
Huff, det samme hadde faktisk jeg. De var seige denne gangen, men har faktisk gått ned 5 kg den siste måneden nå så håper det går litt fortere fremover :) Har nok blitt mer aktiv, tror det er det som gjør utslaget. Søtsuget gir jeg etter for til stadighet!

D søtsuget er helt krise altså! Har begynt med litt mørkere sjokolade da, men ikke testa 70% enda. Får teste d og se om d funker.,
 
D søtsuget er helt krise altså! Har begynt med litt mørkere sjokolade da, men ikke testa 70% enda. Får teste d og se om d funker.,

Det er fullstendig galskap her også. Sluker alt jeg kommer over og tenker mye søte tanker også. Huff, må kanskje på 70 % jeg også, men ville heller spist lite og godt enn mye og "greit nok". FML!
 
D søtsuget er helt krise altså! Har begynt med litt mørkere sjokolade da, men ikke testa 70% enda. Får teste d og se om d funker.,
I dag satt jeg seriøst å vurderte sterkt å bake en sjokoladekake, siden jeg ikke hadde no godt i skapet... :( orka heller ikke gå i butikken... Blir litt skremt av meg selv! Har aldri hatt en sånn hunger før!!!:eek:
 
Back
Topp