Deler dere dyne med de små, når dere ammer på natta ?
Vet det ikke er anbefalt men jeg har gjort det hele veien og gjør det fortsatt.
Vet det ikke er anbefalt men jeg har gjort det hele veien og gjør det fortsatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg investerte faktisk i ammenattøy! Ja det finnesJeg vet ikke hvordan jeg skulle ellers gjort det uten å fryse?
Jeg fryser vanvittig om natten, og om babyen skal ha tilgang til pupp så må babyen også under min dyne![]()
Hehe jeg gjør det bevisst, men jeg flytter alltid ansiktet mitt ned mot hennes, også klarer hun jo å vri seg ut hvis hun har lystJa vi har delt dyne ;-)
Jeg sovna jo under amming hver gang, så våknet ikke for å bytte dyne. Men jeg lå stort sett med dyna på livet da, så var jo litt kaldt![]()
Tror jeg har våknet en gang av at frøkna havna under dyna. Og dette var en gang på de to årene vi ammet. Så det går som regel bra. Og jeg våknet jo av at noe var annerledes, så vi sover nok ikke så tungt ;-)Hehe jeg gjør det bevisst, men jeg flytter alltid ansiktet mitt ned mot hennes, også klarer hun jo å vri seg ut hvis hun har lyst
Her har mannen stadig vekk tatt dyna vekk fra ansiktet hennes når han har dratt på jobbTror jeg har våknet en gang av at frøkna havna under dyna. Og dette var en gang på de to årene vi ammet. Så det går som regel bra. Og jeg våknet jo av at noe var annerledes, så vi sover nok ikke så tungt ;-)
Jeg investerte faktisk i ammenattøy! Ja det finnesnokså billig på laredoute
Prøvde å være flink og få lagt babyen tilbake etter amming, men må nok innrømme at det skjedde noen ganger at vi begge sovnet underveis... Og da med min dyne over oss.. Vi har ikke stor nok seng til å samsove som en fast løsning.
Å jeg hadde aldri orka å sitte sånnHer har jeg sotte på sengkanten og ammet, og straks han er ferdig å spise så legges han tilbake i sin egen seng. Så med lillebror har det ikke vært sammsoving.
Med storesøster gjorde vi det innimellom for da sovnet jeg gjerne under amming. men hun lå under egen liten dyne da.
Å jeg hadde aldri orka å sitte sånn![]()
Å jeg hadde aldri orka å sitte sånn![]()
Ikke jeg heller! Merker knapt at jeg gir han puppen. Sovner igjen på to sekunder.
Jeg legger noen ganger ikke merker til at hun har slippi taket heller jeg, så mannen vekker meg å sier at jeg må mate huNei, med første var det en periode jeg ikke orket det og rett og slett sovnet av under amming. Så da lå vi i senga å ammet, for det var tryggere enn når man satt på sengkanten med baby i armene og sovnet.
Denne gangen har det ikke vært noe problem å amme på sengkanten. Brukte tynn flisjakke i vinter for ikke å fryse på ryggen, samt at jeg måtte ha det veldig varmt på overkroppen når jeg sov for å unngå brystbetennelse.
Samme her, en sjelden gang at jeg har vært så trøtt at jeg bare MÅ ligge, men da sovner jeg jo, og det lekker melk overalt....! Og ikke minst så spiser han bare fra en side, så ender med en ekstra amming fordi han ikke holdt seg mett like lenge som vanlig.Her har jeg sotte på sengkanten og ammet, og straks han er ferdig å spise så legges han tilbake i sin egen seng. Så med lillebror har det ikke vært sammsoving.
Med storesøster gjorde vi det innimellom for da sovnet jeg gjerne under amming. men hun lå under egen liten dyne da.