Dere ammere ?

Han hadde egen dyne/teppe. Veldig greit da jeg stort sett sovnet:)

Har prøvd å dele dyne men han spreller av seg all dyne, så han ligger kun i pysj uten dyne og jeg under dyna... Føler meg egoistisk når jeg skriver det men prøvd mange ganger og samme resultat og han har holdt seg frisk på denne løsningen i ni mnd:)

Brukte egen dyne og la henne alltid tilbake i senga etter amming, for jeg var livredd for å legge meg på henne

Jeg har stort sett sittet å ammet begge. Når vi samsov lå de under min dyne ja, ellers er det jo ikke noe vits i å ha de i sengen hvis de ikke får ligge inntilog jeg må ha dyne over meg.

Vi delte dyne ja :) gikk helt fint det :)

Her har vi delt dyne de gangene han har sovet i vår seng :) har ikke vært noe problem..

Jeg kunne ikke gjøre det, lille baby har alltid vært utrolig varm. Han ble gjennomvåt av svette hvis han havnet under dynen min, så han fikk egen dyne.
Han havnet helt under dynen min et par ganger og, før han fikk egen dyne i sengen vår, det var hjertet i halsen-øyeblikk å våkne til før jeg så at han fortsatt levde.

Nei, jeg deler aldri dyne med babyen. Stapper dynen min godt ned mellom oss og litt under meg, så jeg er helt sikker på at den ikke kommer over babyen mens jeg sover. Babyen har babypose, jeg vil ikke ha babydyner, tepper eller andre løse tekstiler som kan komme over ansiktet. Jeg samsover med tredje babyen nå, og ingen av dem har noensinne fått noe over ansiktet mens jeg sov, eller havnet under dyna mi ved uhell.

Hun har sin egen i nestet sitt, og jeg bruker den til henne når jeg ammer henne :) Jeg har kun dyna mi opp til hoftene, er livredd for at hun skal få den over seg..tror nok ikke det hadde skjedd, for jeg ligger klin stille hele natta ;)

Jepp! Deler dyne, men våkner flere ganger for å sjekke at hun ikke ligger under.

Både og. Han havner ofte under min dyne , men har sin egen også. For tiden er problemet at han verken vil ha min eller sin dyne :p

Dei tre første mnd låg han med eiga dyne i sånn ammemadrass ein kunne ta sidene ned. Han trona midt i dobbeltsenga, men eg amma, og la meg over på andre sida, amma og bytta side igjen.
Da han vart litt større låg han under mi dyne, og der ligg han jammen enda gitt:D

Ja, vi delte seng å dyne i flere månder. Jeg å sambo sov liksom aldri noe særlig i starten:p

Begynner med å ligge under egen dyne men han ender ofte under min hvis jeg sovner fra hele ammingen. Han elsker å ligge helt inntil meg i armkroken med fri tilgang til pupp:-)

Back
Topp