Deppa.no

Hei igjen. Da er jeg kommet hjem fra sykehuset med ganske triste nyheter. :( babyen hadde sluttet å vokse i uke 6, kroppen min hadde ikkje klart å "fikse" utstøttelsen selv så skal tilbake til sykehuset å få vaginal tabeletter så får ut alt sammen. Legen anbefalte å prøve på ny igjen så fort eg hva klar. Takk for denne gangen å lykke til alle andre mødre. Det magiske 12 hva ikkje så magisk for meg denne gangen. 12+0 i dag :(
så ufattelig tist å høre! :( lykke til videre, så håper jeg du snart får oppleve at de magiske 12 ukene, er magisk <3
 
Uff og uff, for en vondt beskjed :( Får vondt i hjertet mitt nå, sender deg en stor klem og varme tanker og håper at det snart blir deres tur igjen! <3
 
Nei så trist å høre! :(
Lykke til videre og god bedring!
Det hjelper lite i en sånn tid, men da jeg mistet i uke 6 ble jeg gravid igjen rett etterpå.
Krysser fingrene for dere! Ta vare på hverandre <3
 
Nei uff så trist :( håper den sitter på neste forsøk <3
 
Tuuuusen takk for varme og flotte ord <3 vi har bestemt oss å prøve på igjen med en gang renselsen er over. Så ennå håp for 2016 baby <3 trøster meg med en utrolig støttende mann og barna vi her <3 når eg ser på snuppa mi på 10 mnd klare eg ikkje å være lei meg, el eg glemme det litt på ein måte. Satt oppe med henne i sta når eg sko legge hu, eg blir så "hypnotisert" at det varme hjerte mitt å glemmer hva eg skal igjennom i helgen. Sist eg hadde SA ble jeg gravid igjen 3 mnd etter! Så satser på det klaffer fort ;)
 
Hei igjen. Da er jeg kommet hjem fra sykehuset med ganske triste nyheter. :( babyen hadde sluttet å vokse i uke 6, kroppen min hadde ikkje klart å "fikse" utstøttelsen selv så skal tilbake til sykehuset å få vaginal tabeletter så får ut alt sammen. Legen anbefalte å prøve på ny igjen så fort eg hva klar. Takk for denne gangen å lykke til alle andre mødre. Det magiske 12 hva ikkje så magisk for meg denne gangen. 12+0 i dag :(

Utrolig leit å høre! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra neste gang <3 ta vare på deg selv nå først.
 
Så leit å høre :( ønsker deg masse lykke til videre, og sender over en stor og varm klem ❤️
 
Åh, så vondt :( Godt du har mann og ei prinsesse som hjelper deg gjennom dette. Håper prosessen går bra og at spira sitter raskt igjen :Heartred
 
Forstår du gruer deg. Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp