Deppa.no

Takk for det jenter ☺️ Vet det skal være "normalt" å blø i svangerskapet. Men dette er mitt 4 barn å har aldri hat blødninger etter at eg har blitt gravid. Men eg prøve å tenke positivt å klorer meg til tanken på at vis det hadde vært SA skulle eg vel blød mer ? Men kan jo i være starten på den store blødningen. Men det får vi se i morgen.

Lykke til i morgen! Er nok ufarlig men skjønner godt du blir redd! Hadde jeg også blitt!

Ein liten oppdatering. Hva i går å tok siste hcg prøven. Har ikke fått svar på den men har fått svar på den eg tok på torsdag å den skal i følge legen være høy, noe som er veldig bra. Senere på dagen i går måtte jeg ringe jordmor her i kommunen pga eg fekk ny blødning som hva lyserosa og ble veldig rød etter kvert. Hun kunne heller ikke gi meg eit skikkelelig svar på hva som er på ferde. Så hun henviste meg videre til GU på føden som eg skal på i morgen for tidlig ul å se hva som foregår. Blødde ikkje så masse hva mest på papiret, stoppet opp i natt får å komme tilbake i dag. :( igjen ikkje masse men mer som spotting gjennom dagen åså en del (ser hvartfall ut som en del ) på papiret. Vet det ser mer ut når det blir utvannet. Krysser fingrene får at alt er bra i morgen på ul. Gruer hesten av meg :(
Så skummelt :( Men godt å få en ultralyd for p få bekreftet at den lille har det bra. Jeg krysser fingrene og har trua! <3

Dette forstår jeg så godt at du synes er skremmende :( hadde blødninger i starten jeg også og kjenner til de ekle usikre følelsene. Hold fast ved alt det positive til du vet sikkert. Masse lykke til hos legen- sender deg en varm klem!

Lykke til i dag! Vi Krysser alle mann her!

Lykke til i dag!! Jeg er har hatt blødninger/spotting før uke 12 i alle graviditetene mine, unntatt denne. Forhåpentligvis er det bare slimhinnene eller noe annet ufarlig :)

Ja nå må vi få høre ♡

Hei igjen. Da er jeg kommet hjem fra sykehuset med ganske triste nyheter. :( babyen hadde sluttet å vokse i uke 6, kroppen min hadde ikkje klart å "fikse" utstøttelsen selv så skal tilbake til sykehuset å få vaginal tabeletter så får ut alt sammen. Legen anbefalte å prøve på ny igjen så fort eg hva klar. Takk for denne gangen å lykke til alle andre mødre. Det magiske 12 hva ikkje så magisk for meg denne gangen. 12+0 i dag :(

Hei igjen. Da er jeg kommet hjem fra sykehuset med ganske triste nyheter. :( babyen hadde sluttet å vokse i uke 6, kroppen min hadde ikkje klart å "fikse" utstøttelsen selv så skal tilbake til sykehuset å få vaginal tabeletter så får ut alt sammen. Legen anbefalte å prøve på ny igjen så fort eg hva klar. Takk for denne gangen å lykke til alle andre mødre. Det magiske 12 hva ikkje så magisk for meg denne gangen. 12+0 i dag :(
Nei kjære det. Så trist å høre. Håper spira sitter fort selvom det er en mager trøst!!! Mange klemmer til deg!

Åååhhh.. det var ikke det jeg ville høre nei :-( ♡ Håper du har god støtte rundt deg nå ♡

Uff så utrolig trist. :(
Lykke til videre, krysser fingrene for at det går fort!
Håper den medisinske biten går raskt og smertefritt og. ❤

Så leit... Ønsker deg lykke til videre. Håper du raskt blir gravid igjen. ❤️

Back
Topp