Deppa.no

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
fikk ein blødning tidligare i dag å reise på legevakten. (Bor på bygda) de har ul aparat og legen reagerte med at fostere hva så lite i forhold til hva det skulle være. Samt at han hva usikker på om han så hjerte banke :/ når han tok ul på utsiden sa han at han trodde han så det men når han tok vaginal ul sa han at han ikke kunne se hjerte banke. :( han prøvde å ringe gynekologen på sykehuset men kom ikkje igjennom. Vi ble så enige om å ta hcg målinger. Skal ta første prøven i morgen siden labben hva stengt når eg hva inne. Neste test blir så på mandag å får ikke svar før neste onsdag. Må gå ei hel uke uten å vite hvordan dette skal gå. Legen hadde mange meninger da 1: at eg hadde hoppa øve 1 eggløsning å dermed hva ca. 3 uker mindre på veg enn eg tror i forhold til mens. 2: at fostere er missdanna. 3: truende SA. 4: at fostere har våre dødt en stund. Vis hcg målingen viser stengning er eg bare 8-9 uker i stede for 11 å det blir da en stooor lettelse. Viser hcg stigning skal eg på sykehuset om 2 uker og få skikkelig ul undersøkelse får å sjekke evt misdannelser. Det som er posetivt er at blandingen er stoppet å har pr time våre stoppet i snart 9timer. Det må da være ekstremt positivt. ?
 
Herregud for en jævlig beskjed å få uten å egentlig få noe ordentlig svar!:( kan du ikke dra på privat ul et sted hvor de har bedre ul apparat eller få akutt time på sykehuset for å få en ordentlig sjekk sånn at du slipper å gå rundt uten å vite?? Krysser fingrene for det for at alt er i orden!!
 
Uff, stor klem til deg! Så vanskelig du må ha det nå. ❤ du tror ikke du kan få ul mens du venter på hcg prøvene? Er ho fryktelig lenge å vente! Evt ta privat?
Dette ordner seg!!
 
Da hadde jeg sagt til legen at han fikk ringe gyn på sjukehuset imorgen så du får komme på en skikkelig sjekk, kjapt!!
 
 
Bor 4 timer unna nærmeste private klinikk. Å 2 timer unna sykehuset. Eg trøste meg med at eg ikkje blør nå å snappa mi på straks 10 mnd. Hu gjør alt bedre<3 tusen takk for støtte. Sette stooor pris på det.
 
Skal tenke på det! Så fælt å få sånne beskjeder når du ikke får en fasit på hva som egentlig er galt heller! :(
 
Uff så fælt,vanskelig å måtte gå i uvisshet så lenge :( Krysser fingrene for at du bare er kortere på vei enn du skulle tro! Kan det stemme i fopphold til når du fikk positiv test? Krysser fingrene for deg Lykke liten! <3
 
Huff så tungt å gå sånn. Sender deg masse klemmer og lykkeønskninger. Håper det bare er legen som surrer
 
Uff så fælt å gå sånn og ikke vite! :( krysser alt jeg har for deg og den lille, for at dette skal gå bra ❤️
 
Uff så fælt,vanskelig å måtte gå i uvisshet så lenge :( Krysser fingrene for at du bare er kortere på vei enn du skulle tro! Kan det stemme i fopphold til når du fikk positiv test? Krysser fingrene for deg Lykke liten! <3
Ja det kan stemme i forhold til testen. Fikk positiv g test først 3 uker etter vente mens. Så kan se ut som at eg har hoppet øve ein eggløsning og dermed bare er 8-9 uker i stede for 11. Har ikke blødd mer siden i går på dagen. Så krysser alt eg har :) tok første hcg målingen i dag å neste blir da mandag. Tok og ein g test hos legen i dag som lyste positiv :D så det er enda håp. Det e hvartfall eit tegn på at fosteret ikke har vært dødt lenge.
 
Ja det kan stemme i forhold til testen. Fikk positiv g test først 3 uker etter vente mens. Så kan se ut som at eg har hoppet øve ein eggløsning og dermed bare er 8-9 uker i stede for 11. Har ikke blødd mer siden i går på dagen. Så krysser alt eg har :) tok første hcg målingen i dag å neste blir da mandag. Tok og ein g test hos legen i dag som lyste positiv :D så det er enda håp. Det e hvartfall eit tegn på at fosteret ikke har vært dødt lenge.
Så bra! Da kan det jo høre logisk ut at du er kortere på vei! Jeg var hos fastlege 8+0 og da forsøkte hun å se noe med utvendig ultralyd fordi jeg var engstelig. Hun virket ikke veldig dreven, men brukte lang tid. Men fant ikke noe hjertelyd, bare plommesekken. Så tror man bør ha innvendig eller godt ul-apparat for å se noe i uke 8. I dag fikk jeg høre hjertelyden hos jordmor, så alt var bra selv om det ikke så ut som det var noe der i uke 8 :)
Jeg har troa på at lille i magen din har det bra! Sender deg masse gode tanker :)
 
Ja det kan stemme i forhold til testen. Fikk positiv g test først 3 uker etter vente mens. Så kan se ut som at eg har hoppet øve ein eggløsning og dermed bare er 8-9 uker i stede for 11. Har ikke blødd mer siden i går på dagen. Så krysser alt eg har :) tok første hcg målingen i dag å neste blir da mandag. Tok og ein g test hos legen i dag som lyste positiv :D så det er enda håp. Det e hvartfall eit tegn på at fosteret ikke har vært dødt lenge.
Krysser fingre for at du rett og slett må bytte termin ♡
 
Må være tungt å gå i uvissheten! Håper dagene går fort, og så krysser vi fingrene for at alt er i skjønneste orden <3
 
Så bra! Da kan det jo høre logisk ut at du er kortere på vei! Jeg var hos fastlege 8+0 og da forsøkte hun å se noe med utvendig ultralyd fordi jeg var engstelig. Hun virket ikke veldig dreven, men brukte lang tid. Men fant ikke noe hjertelyd, bare plommesekken. Så tror man bør ha innvendig eller godt ul-apparat for å se noe i uke 8. I dag fikk jeg høre hjertelyden hos jordmor, så alt var bra selv om det ikke så ut som det var noe der i uke 8 :)
Jeg har troa på at lille i magen din har det bra! Sender deg masse gode tanker :)
Kam høres ut som som da vi tok ul i går. Fikk både innvendig og utvendig. Er veldig betryggende å høre at det hva slik med deg og. Tok g test i dag når eg først hva inne å sko ta hcg å den lyste gravid ☺ så håpet leve ska gi dere videre info når eg vet mer selv. Men tuuuuusen takk for alle varme ord og tanker eg har fått
 
Håper det ordner seg. Ikke noen kjekk beskjed og få. Er det noen privat klinikk du kan få tatt ul på? Elr akutt time på syghuse så du får et skikkelig svar? Krysser fingrene for at spira er der fortsatt. Lykke til :)
 
Ein liten oppdatering. Hva i går å tok siste hcg prøven. Har ikke fått svar på den men har fått svar på den eg tok på torsdag å den skal i følge legen være høy, noe som er veldig bra. Senere på dagen i går måtte jeg ringe jordmor her i kommunen pga eg fekk ny blødning som hva lyserosa og ble veldig rød etter kvert. Hun kunne heller ikke gi meg eit skikkelelig svar på hva som er på ferde. Så hun henviste meg videre til GU på føden som eg skal på i morgen for tidlig ul å se hva som foregår. Blødde ikkje så masse hva mest på papiret, stoppet opp i natt får å komme tilbake i dag. :( igjen ikkje masse men mer som spotting gjennom dagen åså en del (ser hvartfall ut som en del ) på papiret. Vet det ser mer ut når det blir utvannet. Krysser fingrene får at alt er bra i morgen på ul. Gruer hesten av meg :(
 
Huff! Skjønner du gruer deg. Men jeg tror likevel det går bra. Det er jo mer vanlig å blø i svangerskapet enn det er å miste så sent som nå. Får klamre oss fast i håpet :)
 
Krysser alt jeg har! Det går nok fint, skal du se!
 
Back
Topp