Den tredje bildetråden

Dette ser ikke mye innbydende ut... men helt greit :-)

Vedlegg

• 1382523721763.jpg
    1382523721763.jpg
    43,4 KB · Visninger: 103
Hva er det? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er havregryn, hakkede mandler, banan og cultura med jordbærsmak. Prøver å spise havregryn hver dag, føler det er bra for melkeproduksjon:D blir litt lei med bare melk på, så prøver ut litt forskjellig. Men dette såg så ekkelt ut :p

Det er havregryn, hakkede mandler, banan og cultura med jordbærsmak. Prøver å spise havregryn hver dag, føler det er bra for melkeproduksjon:D blir litt lei med bare melk på, så prøver ut litt forskjellig. Men dette såg så ekkelt ut :p
Hmmm,det hørtes godt ut da:)

Ett lite dukkefjes , så nydelig :)

Takk :-) Jeg syns selvfølgelig at hun er verdens nydeligste :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er jeg en rar mamma som syns at andre babyer er litt lik min.. ? :P

Hehe nei :p jeg har og sett babyer og tenkt at den ligner min . Vil jo tro du kjenner igjen din egen baby ;)

Hehe nei :p jeg har og sett babyer og tenkt at den ligner min . Vil jo tro du kjenner igjen din egen baby ;)

Hehe :) Jeg synes ingen ligner på min jeg :P I det hele tatt :P
Jeg har sett flere som har likhetstrekk med snuppa mi, både bildet jeg kommenterte og snuppa til ugla har noen likhetstrekk med snuppa mi.. :P

Så moro! Skulle ønske jeg kunne strikke :) Er en racer på skjerf da :P
JEG kan ikke strikke :p oldemora til gutta som skal strikke nå . Så strikker mamma litt . Jeg kan lage skjerf jeg og. Men kan ikke love det ikke blir hull eller skakt :p

JEG kan ikke strikke :p oldemora til gutta som skal strikke nå . Så strikker mamma litt . Jeg kan lage skjerf jeg og. Men kan ikke love det ikke blir hull eller skakt :p

Haha!! :)

Back
Topp