TakkPen hun er![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkPen hun er![]()
Hva er det?Dette ser ikke mye innbydende ut... men helt greit![]()
Det er havregryn, hakkede mandler, banan og cultura med jordbærsmak. Prøver å spise havregryn hver dag, føler det er bra for melkeproduksjonHva er det?
Hmmm,det hørtes godt ut daDet er havregryn, hakkede mandler, banan og cultura med jordbærsmak. Prøver å spise havregryn hver dag, føler det er bra for melkeproduksjonblir litt lei med bare melk på, så prøver ut litt forskjellig. Men dette såg så ekkelt ut
![]()
Ett lite dukkefjes , så nydelig
TakkEtt lite dukkefjes , så nydelig![]()
Ser ut som kronprinsen
Er jeg en rar mamma som syns at andre babyer er litt lik min.. ?
Hehe neiEr jeg en rar mamma som syns at andre babyer er litt lik min.. ?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kjøpt garn til denne genseren i dag! Blir vel en happy 3 åring her om en stundVis vedlegget 38159
Er jeg en rar mamma som syns at andre babyer er litt lik min.. ?
Hehe neijeg har og sett babyer og tenkt at den ligner min . Vil jo tro du kjenner igjen din egen baby
![]()
Jeg har sett flere som har likhetstrekk med snuppa mi, både bildet jeg kommenterte og snuppa til ugla har noen likhetstrekk med snuppa mi..HeheJeg synes ingen ligner på min jeg
I det hele tatt
![]()
JEG kan ikke strikkeSå moro! Skulle ønske jeg kunne strikkeEr en racer på skjerf da
![]()
JEG kan ikke strikkeoldemora til gutta som skal strikke nå . Så strikker mamma litt . Jeg kan lage skjerf jeg og. Men kan ikke love det ikke blir hull eller skakt
NeiEr jeg en rar mamma som syns at andre babyer er litt lik min.. ?