Den tredje bildetråden

Og jeg syntes ikke det var tungt en gang..det var bare veldig vondt midt imellom brystbeinet husker jeg. Fordi det strakk så fælt.
Ja det er helt sprøtt hvor fort det går.
Ja.. det husker jeg og... var så press øverst på magen at jeg mista følelsen et område :p
Herlig bilde å ha ♡
 
Herlig bilde da <3
Hehe, både og.. Det fremkaller både smilet og svettetokter. Jeg husker vagt hvor mye de hylte, og hvor utilstrekkelig jeg følte meg. Og dette bilde er veldig typisk for vår barseltid. Samtidig så er det jo utrolig skjønne der de skriker i kor, og jeg var og er så utrolig stolt av de. :)
 
Hehe, både og.. Det fremkaller både smilet og svettetokter. Jeg husker vagt hvor mye de hylte, og hvor utilstrekkelig jeg følte meg. Og dette bilde er veldig typisk for vår barseltid. Samtidig så er det jo utrolig skjønne der de skriker i kor, og jeg var og er så utrolig stolt av de. :)
Skjønner det altså ! :) men det som er så fint , det blir vagt og msn glemmer akk hvor tøft det er. Jeg har jo bare hatt en om gangen, og syns det har vært tøft. Men dette bilde kan man smile av i ettertid :)
 
ImageUploadedByBV Forum1421810932.787247.jpg

Uvant å sove alene de første netterne sambo er borte, heldig med 1 time søvn før det var på'n igjen med mareritter i hytt å gevær :p
Godt med kaffe da ❤️
 
Back
Topp