Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er et bildedryss av nye stua vår ♡ førbildene blei tatt i full fart mens pakking var begynt.. men da blir etterbildene desto bedre![]()
![]()
Eneste som mangler nå er hjørnelister (de var delvis på.. men datt ned igjen, da tapen som var på ikke holder pga varmen fra peisen) og lampeskjermer.. de var så klart utsolgt i går![]()
Takk! Ja, jeg tar meg enda i å bare stå og se og beundreDet ble skikkelig bra![]()
![]()
Så bra det bleHer er et bildedryss av nye stua vår ♡ førbildene blei tatt i full fart mens pakking var begynt.. men da blir etterbildene desto bedre![]()
![]()
Eneste som mangler nå er hjørnelister (de var delvis på.. men datt ned igjen, da tapen som var på ikke holder pga varmen fra peisen) og lampeskjermer.. de var så klart utsolgt i går![]()
Takk! Ja det er herlig! Levd med trehvitt i 9 år..Så bra det bleig så deilig å vær ferdig
selv om det står igjen noen småting
![]()
Kjempe fintHer er et bildedryss av nye stua vår ♡ førbildene blei tatt i full fart mens pakking var begynt.. men da blir etterbildene desto bedre![]()
![]()
Kjempe fintså bildene på intriør gruppa på fb
![]()
Er du og der? MorroKjempe fintså bildene på intriør gruppa på fb
![]()
JaEr du og der? Morro![]()
Doneda må du legge meg til som venn!!
hehe
Her er et bildedryss av nye stua vår ♡ førbildene blei tatt i full fart mens pakking var begynt.. men da blir etterbildene desto bedre![]()
![]()
Ja, over all forventning egentlig!Herlighet så bra det bleiKjempe fint altså
Skjønner du er fornøyd
![]()
Kost meg med julegaveinnpakking mens sambo er på guttelagI år skal jeg ta litt innpakking hver kveld i stedet for å måtte sitte i 4 timer en kveld som i fjor
![]()
Samme tenkte jegKunne ønske jeg var så flink til å pakke inn! Mine ser ikke ut. Får late som det er barna som har gjort det![]()
Kunne ønske jeg var så flink til å pakke inn! Mine ser ikke ut. Får late som det er barna som har gjort det![]()