Den tredje bildetråden

Var på bruktmesse her i byen i går å dær fant jeg akkurat de tingene jeg hadde ønsket å finne. Det jeg ønsket mest av alt var å finne kavatlue å ulldress å det var det førate jeg fant:) Fant også litt leker til henne og alt dette fikk jeg for den nette summen av 290,- :D Superfornøyd:)

Vedlegg

• 1411922844123.jpg
    1411922844123.jpg
    42,1 KB · Visninger: 44
1414946491272.jpg
Har sanka husmorpoeng idag! (Vi later som om huset ikke ser bomba ut)

Her klarer jeg ikke late som at huset ikke er bomba! ;) ribba og kaos! Jeg trodde jeg skulle være rolig ang rot underveis, men det er jeg overhodet ikke! Skrekk og gru.... spent på om det blir ferdig til tirsdag!

Vedlegg

• 1416608032094.jpg
    1416608032094.jpg
    54,1 KB · Visninger: 30
Her klarer jeg ikke late som at huset ikke er bomba! ;) ribba og kaos! Jeg trodde jeg skulle være rolig ang rot underveis, men det er jeg overhodet ikke! Skrekk og gru.... spent på om det blir ferdig til tirsdag!

Lykke til med opppussing, så bra du har fått forsterkninger :-) Med god hjelp kommer dere nok langt :D

Takk!ja, blir nok en mindre da faren til han som ligger på sjukehuset skulle vært der. Men 3 karer kommer langt! :D

Huff da, da blir det litt mindre arbeidskraft. Men forståelig!
Men alt er bedre om dere skulle stått alene :-) Gleder meg til å se resultatet :-) Skulle du ha en lys farge?

Huff da, da blir det litt mindre arbeidskraft. Men forståelig!
Men alt er bedre om dere skulle stått alene :-) Gleder meg til å se resultatet :-) Skulle du ha en lys farge?
Helt klart! Er hobbysnekkere de to andre og gubbis er tømrer.
Ja :) hvitt tak, lister etc. Og lys grå smartpanel men to glatte fondvegger i ganske mørkt grå ♡

Back
Topp